för tillfället står tyvär projektet still pga att jag skaffat ny bil som jag snabbt ska ordna igenom bes så jag slipper köra asconan nu under vintern, då ska hon få stå i garaget och få ett helt nytt utseende
har iaf tagit över denna bil :
Vezzlan skänkte den till mig, han skulle köra den på skroten så jag tog den.. har rostlagat den och rollat den signalröd med svarta stripes..
för tillfället står tyvär projektet still pga att jag skaffat ny bil som jag snabbt ska ordna igenom bes så jag slipper köra asconan nu under vintern, då ska hon få stå i garaget och få ett helt nytt utseende
du har nu internet men inga uppdates?? hmm, myyygel på högsta nivå:P tänk på att sundsvallsbor som jag inte har så mkt annat att göra på dagarna än att vänta på dina uppdates:P...Speeed it up:P
rensa inredning, tog ett tag... tills jag fick låna en värmepistol
lackat vit
så här ser bakdelen ut just nu, letar efter plaststötfångare.. någon som har ?
och fronten innan den fick på sig lite 400 plast
400 fronten, oskurna kanter.
kant skuren, och nu passar jag in fästena till den
Plasta.
nu sitter fronten där , huvlås har även flygit på plats.
fick för mig att försöka göra "400"-luftintag
duger så länge, blir riktiga huven sen
och så här kan det gå om man är ute och busar och rattlåset går i
bara o skruva isär på plats.
där har vi boven
så nu är rattlåset borta
det var allt jag hade och erbjuda just nu, kommer bli mycket bättre fart nu i tråden då internet är igång igen och Asconan står i garaget under vintern..
Äntligen! Ser ju bra ut de där! klarade du fronten när du for av vägen? Har du skärmbreddare hemma eller?
jodå, klarade allt riktigt bra, gick inte så fort ner ..
nej, inte det inte, men blir väl nu framöver, kör ju inte Asconan nu så nu har man lite mer tid att fixa o trixa på den, blir nog bakbreddare denna månad och fram nästa ev