3491
Sök

Eftersnack: Träff i Skövde, fredag den 4:e september kl 19:00 vid Biltema.

414 Inlägg
4 september 2009
hmm drar förbi med sketna atosen och kollar läget

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t

J-ROS
39 Inlägg
4 september 2009
Nyss hemkommen från träffen. Bra uppslutning trots det tråkiga vädret, snålblåst och lite duggregn.
Många fina bilar där ändå smile

VD
36 Inlägg
4 september 2009
Blev en hel del bilar till slut. Ska försöka få upp lite kort. Blev dock inte mycket vettigt (skit bakom kameran) Ska se om det går att rädda något smile

95 Inlägg
5 september 2009
det är ju typiskt, missa ju denna träffen sad

varför bromsa när man kan gasa

342 Inlägg
5 september 2009
Nyss hemkommen från efterfesten tongue Jävla civiler säger jag bara tongue

OEM <3
6 957 Inlägg
5 september 2009
Onee skrev:
Nyss hemkommen från efterfesten tongue Jävla civiler säger jag bara tongue

Vi åkte till Götene efter M-stad..de var inte mkt där inte tongue

OEM <3

2 373 Inlägg
5 september 2009
Trådstartare
Har precis vaknat efter en skit natt då motorn skar på vägen hem ca 22.00 sad   var tvungen att lämna bilen precis efter Skövde mot Forsvik där det var en uno-x mack tidigare. Hoppas att inte någon har varit på bilen under natten bara... väntar nu på att kunna få ringa efter min hjälp för att bogsera bilen,  kan inte med att ringa tidigare än typ 8...är det någon som känner till var det finns en MU-motor till salu?? Fortsättning följer via mitt projekt tråd för er som är intresserade.

Häls. Hervas

VD
36 Inlägg
5 september 2009
audienergy skrev:
Har precis vaknat efter en skit natt då motorn skar på vägen hem ca 22.00 sad   var tvungen att lämna bilen precis efter Skövde mot Forsvik där det var en uno-x mack tidigare. Hoppas att inte någon har varit på bilen under natten bara... väntar nu på att kunna få ringa efter min hjälp för att bogsera bilen,  kan inte med att ringa tidigare än typ 8...är det någon som känner till var det finns en MU-motor till salu?? Fortsättning följer via mitt projekt tråd för er som är intresserade.

Fan va trist! Jag sak höra mig för lite. Hoppas det löser sig...

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
5 september 2009
Trevlig träff. Vad sägs om en effterfest i m-stad idag istället?

Alla som funderade på att åka till töreboda så är det bara att ge upp just nu då de bygger om moelven och har stora grushögar och konteiners på vägen. Dock kan ju industrirakan där fungera

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

146 Inlägg
5 september 2009
Så jävla piss tråkigt för min del. ja och kompisen skulle te maxi för att han skulle kolla saldot på sitt kort.. så åker precis vid Donken.. Blö.. bilen dör..   bränslepumpen IGEN..  så fick bogsera hem skithögen o de blev ingen utställning för den då -_-   så ja blev lite arg där när ja såg hur mkt folk de va o skit..  Kunde la varit kul o ställt ut lite airbrushmotiv o visat då.. men icke, de ville inte min bil tongue   Men ja va där iallafall med morsans Vrålåk ! nissan sunny xP   bra träff o hoppas på en till faktiskt smile

2 373 Inlägg
5 september 2009
Trådstartare
fastmek skrev:
audienergy skrev:

Fan va trist! Jag sak höra mig för lite. Hoppas det löser sig...

Japp, det var trist. Ja, klart det löser sig, bara att höra av sig om du hör nåt.

Häls. Hervas

2 373 Inlägg
5 september 2009
Trådstartare
Ja, tycker att det var en mycket bra träff smile

Häls. Hervas

VD
36 Inlägg
5 september 2009
audienergy skrev:
Ja, tycker att det var en mycket bra träff smile

Håller med!

gillar en riktig burnout
1 174 Inlägg
5 september 2009
ChristianLB skrev:
Så jävla piss tråkigt för min del. ja och kompisen skulle te maxi för att han skulle kolla saldot på sitt kort.. så åker precis vid Donken.. Blö.. bilen dör..   bränslepumpen IGEN..  så fick bogsera hem skithögen o de blev ingen utställning för den då -_-   så ja blev lite arg där när ja såg hur mkt folk de va o skit..  Kunde la varit kul o ställt ut lite airbrushmotiv o visat då.. men icke, de ville inte min bil tongue   Men ja va där iallafall med morsans Vrålåk ! nissan sunny xP   bra träff o hoppas på en till faktiskt smile

din bil har jag sett några gånger,då jag åker förbi ditt hus varje dag på väg till jobbet....får heja nästa gånga jag möter dig(åker en vit vectra)

146 Inlägg
5 september 2009
turbonova skrev:
ChristianLB skrev:

din bil har jag sett några gånger,då jag åker förbi ditt hus varje dag på väg till jobbet....får heja nästa gånga jag möter dig(åker en vit vectra)

haha okeej smile får hålla ögonen öppna ^^ blinka som attan så kanske ja ser smile

79 Inlägg
5 september 2009
Verkligen en bra träff å många härliga bilar fanns det me big_smilebig_smilebig_smile

360 Inlägg
5 september 2009
Var gott med folk och bilar trotts det ruggiga vädret som var den kvällen smile Hoppas på fler träffar framöver!

VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
159 Inlägg
5 september 2009
fastmek skrev:
Nu finns det ett gäng med bilder på: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=90530

MVH

haha otur denna gången fastnade inte på ett enda kort man bara skymtar den hela tiden:P

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P

Sök