tycker 19.00 är på tok för tidigt tycker jag... folk slutar jobba mellan 4 och 6 ... så som det var sist är lagom ... 9 någonting ...
Är ju inget tvång att dyka upp prick 19, slutar man 16 ser jag inga problem även om man har 30min hit. Sen är det ju själva "utställningen" som börjar kl 19, tror det blir samling vid DAF kl 21 som vanligt sedan.
Vädret ser ut att vara med oss oxå om man ska tro både Smhi och Tv4! Ska regna i princip hela för och eftermiddagen för att sen sluta regna och klarna upp framåt kl.18. Perfekt då hinner man ju tvätta Bimmern oxå och kanske ev. oxå få ha den ren och torr under kvällen .
Vädret ser ut att vara med oss oxå om man ska tro både Smhi och Tv4! Ska regna i princip hela för och eftermiddagen för att sen sluta regna och klarna upp framåt kl.18. Perfekt då hinner man ju tvätta Bimmern oxå och kanske ev. oxå få ha den ren och torr under kvällen .
Japp. Får hoppas prognosen ändrar sig ytterliggare så regnet blåser över under natten och morgonen till fredag. Vi kommer en rad folk från älmhult iaf så hoppas på bra uppslutning från andra ställen.
Håller tummarna för fint väder och mycket folk.. Tänk på att inte köra som idioter inne i markaryd och inget lekande vid utställningen.. Tror inte att folk vill ha stenskott på sina bilar. Vi behöver inte göra blåbären arga heller för den saken skull. Respektera det så blir alla glada.
Håller tummarna för fint väder och mycket folk.. Tänk på att inte köra som idioter inne i markaryd och inget lekande vid utställningen.. Tror inte att folk vill ha stenskott på sina bilar. Vi behöver inte göra blåbären arga heller för den saken skull. Respektera det så blir alla glada.
Håller med, det värsta som finns är någon som får för sig att sladda eller lägga ringar intill en massa bilar som står uppställda.