Tjena köpte mig en (skabbig) 740 för något årsen och har gjort iordning den egran men hade tänkt att jag skulle nu fullfölja mitt projekt.
________________________________________________________________________________________
Klart [X]
Kommer inom kort [l]
Beställt [ ]________________________________________________________________________________________
Ska fixas på den utvändigt:Har 2 original Polaris fälgar liggandes behöver 2 till så ryker dom på.
[ ]850R vinge.
[ ]Addon kjolar+läpp.
[ ]960 lister.
[ ]Klarlackerade baklyktor
[X]Breda 760 baklyktor.
[!]Snowcap.(Vitlackad)
[l]940 front
[l]vita blinkers runt om
[l]960 handtag
[X]________________________________________________________________________________________
Ska fixas Invändigt:Sparco drift ratt
[X]960 mittkonsol
[!]R sportklädsel bak och typ spraco stolar fram.
[!]Tonna rutorna.
[!]Vit mätartavla och blåt ljus.
[!]Lackerade detaljer.
[l]Instegsister fram.
[X]Instegslister bak
[!]________________________________________________________________________________________
Ljud som ska fixas:Updateras inom kort
________________________________________________________________________________________
Fixas med Motorn:Sport luftfilter.
[!]Slänga på en ljuddämpare ja har liggandes.
[l]________________________________________________________________________________________
Väghållning:Byta krängingshämare bak+fram till 960 -97.
[!]Byta till sänknings fjädrar och gas dämpare run om.
[X]________________________________________________________________________________________
Övrigt:Byta till avtagbar dragkrok.
Kommer att tillkomma mer inom snar framtid.
Har även en 230FK motor liggandes som jag har funderingar på att slänga i !
Här har ni några bilder på den presis när den var köpt(inte presis, han tvätta å damsuga den med).
Å nu till lite bilderna där jag underredsbehandlade den och byte dämpare+fjädrar skivor etc etc.
Nyare bilder
940 lyktorna om åker på inom kort
Baklyktorna som är klarlackerade.(Gämför med bilden längre upp)
Ljuddämparen som ska monteras inom kort
Sommar mattorna
Nya stereon
Drift ftw
kommer mer inom kort