Härligt vi se ut att bli lite folk=) Träffen blir av vi se i nuläget ut att bli ca 15 stycken om inte fler=) Som jag skrev på lite andra sidor. Burouts på parkeringen totalt förbjudet då vi har och haft problem med ägaren. sånt få ske på vägen mellan a6 och parkeringen. Fika kommer att finnas kaffe och bulle 15kr. vet ej än om vi kan ta fikat på platsen eller om vi måste flytta på oss men håller på att kolla upp detta. återkommer med mer info. Nu kommer de inte finnas jätte mycket fika men förhoppningsviss så att de flesta får=)
Tja på er kul att så många funderar på att dyka upp den 19 sep. Nu är det så att jag har pratat ihop mig med några goda vänner om att börja planera reda inför nästa års träffar. Då tanke är att detta ska bli ett träff team som ska hålla i dessa träffar.
Jag har redan börjat med en blogg för träff teamet där info om träffar och annat kommer finnas=) Så tänkte skriva in andressen här=)
www.tysktraffen.webblogg.se är adressen som just nu är under uppbyggnad denna blogg ska fungera som en info protal för oss alla tysk bils ägar och fantaster. så ta gärna en titt=)
tja har nu kommit på en lite rutt vi ska åka och vart vi ska fika någon stanns men det ser ni när vi åker crusingen vart vi hamnar=) lite överraskning helt enkelt=)
Tja imorgon smäller de=) Se till att ha med er varma kläder då de kommer bli kallt. Crusingen kommer bli av men där emot blir de inget fika då vi inte hinner ansöka om tillstånd hos kommunen för servering och vi samtidigt inte vill stöta oss med Coop det är deras parkering och de vill inte ha den konkurensen. Men alla kan ju ta med eget så det är ett mindre problem Vartm välkommna imorgon