lodiseN skrev:caromania skrev:Vad säger passet om du kör på det?Jag tror passet anmäler honom till Psykiatri, terapirekommendationer
caromania skrev:Vad säger passet om du kör på det?
bullen_91 skrev:MIG1408 skrev:LazerHawke skrev:hur kan du tappa körkortet? äger du ingen plånbok?Och självklart tillsist måste de komma en onödig kommentar, precis som i alla trådar..De är ju hur enkelt som helst att tappa ett litet kort?.. :S om inte bara kortet, så kanske han har tappat hela plånboken?.. :Sjag har tappat hela plånboken. jag går ju inte med körkortet löst precis.
MIG1408 skrev:LazerHawke skrev:hur kan du tappa körkortet? äger du ingen plånbok?Och självklart tillsist måste de komma en onödig kommentar, precis som i alla trådar..De är ju hur enkelt som helst att tappa ett litet kort?.. :S om inte bara kortet, så kanske han har tappat hela plånboken?.. :S
LazerHawke skrev:hur kan du tappa körkortet? äger du ingen plånbok?
MIG1408 skrev:LazerHawke skrev:bullen_91 skrev:hej precis som tråden lyder kan man köra på passet? Har tappat bort mitt körkort. hur kan du tappa körkortet? äger du ingen plånbok?Och självklart tillsist måste de komma en onödig kommentar, precis som i alla trådar..De är ju hur enkelt som helst att tappa ett litet kort?.. :S om inte bara kortet, så kanske han har tappat hela plånboken?.. :S
LazerHawke skrev:bullen_91 skrev:hej precis som tråden lyder kan man köra på passet? Har tappat bort mitt körkort. hur kan du tappa körkortet? äger du ingen plånbok?
bullen_91 skrev:hej precis som tråden lyder kan man köra på passet? Har tappat bort mitt körkort.