haha gött:D så sjuk denna kommer bliiiiiii! planerar du att bli klar till elmia 2012?
Elmia är inget som hägrar. Visst hade det varit skoj att premiäråka lite 2012, men helt klar kommer den inte vara då. Mer realistiskt är nog att det blir premiärtur året därpå...
ja misstänkte ett svar som så:) märker att du är nån som hellre får det Top of the Line än att stressa in i sista minuten o hamsa ihop de för att bli klar:)
sagt de several times before, säger de igen: så otroligt jobb du gör! starkt imponerad!
Säger jag också, som så många gånger tidigare, mången tack! Mycket kul att höra!
Ha, ha du, jag ligger ljusår efter dig i idoghet!! Du är ju den personifierad, när du får dina ryck!! ...skulle behöva dig som pådrivare i mitt båtprojekt!
Ha, ha du, jag ligger ljusår efter dig i idoghet!! Du är ju den personifierad, när du får dina ryck!! ...skulle behöva dig som pådrivare i mitt båtprojekt!
Jag ställer upp som coach för en "ringa konsultavgift".
DrenneR skrev:
riktigt fint bygge! lycka till i framtiden me den ska bli kul att se hur den är när den väl blir färdig
Nån bild på vad som är på g. Har nu även tagit upp hål i dom, men dom ska fasas av som jag gjorde på toppen av instrumentbrädan. Eventuellt ska dom också få sig en tur i pullmaxen och sickas.
Nån bild på vad som är på g. Har nu även tagit upp hål i dom, men dom ska fasas av som jag gjorde på toppen av instrumentbrädan. Eventuellt ska dom också få sig en tur i pullmaxen och sickas.
Fan vilket arbetsmyra du är ! kollat från sida 1 till 24 ! Suveränt bil byggande !
Tack du!
Jag tycker själv det går långsamt med bilen iom att det är lite pyssel med garage, hus å buss också. Fast jag har inte brådska iofs. Eller jo...jag vill brumma lite...