Mycket genomtänkt projekt med en hel del kunnande som stöttning. Ser fram emot vändningen till färdig bil, hoppas du får till motor att fungera som tänkt.
Du smider fram sveriges coolaste camaro !!!! europas kanske.. man blir helt sugen på o kötta ner min camaro men jag vet att det blir skit av det så jag tittar på när du gör underverk istället
riktigt fin överallt! ser fram emot att se den lackad och med motor i
Tackar! Jag med!
tommyhjortasen skrev:
Mycket genomtänkt projekt med en hel del kunnande som stöttning. Ser fram emot vändningen till färdig bil, hoppas du får till motor att fungera som tänkt.
Motorn ska nog gå fint till slut. Räknar dock med, som med förra motorn, en del tester med bestyckning etc men det ska nog gå att få till. Tack ska du ha!
The__Saint skrev:
Du smider fram sveriges coolaste camaro !!!! europas kanske.. man blir helt sugen på o kötta ner min camaro men jag vet att det blir skit av det så jag tittar på när du gör underverk istället
Oj, det var lovord minsann! Tack för det! Din bil är ju frän redan. Köp som sagt ett objekt i sånt fall, istället för att "riva" din. Skit tror jag icke det blir...
Har ju donat lite metall å. Kommer ej använda hålen till huvudbromscylindern. Ska heller ej ha sidorutor så dom stora fästhålen för gummilisternas avslut har jag lagt igen.