Tack äntligen någon som känner samma. Så underbart snygga fälgar o däck. Är så satans trött på alla lågprofiler. Speciellt på äldre bilar. Så många som vill blanda i modernt i gamla bilar. Men de flesta härikring har nyare fälgar o däck än motor olja o filter för de vet inte hur man byter de. Hehe.
Hårdaste muskel Chevan jag har sett detta. Grattis till en totalt dröm frän bil....
Tack äntligen någon som känner samma. Så underbart snygga fälgar o däck. Är så satans trött på alla lågprofiler. Speciellt på äldre bilar. Så många som vill blanda i modernt i gamla bilar. Men de flesta härikring har nyare fälgar o däck än motor olja o filter för de vet inte hur man byter de. Hehe.
Hårdaste muskel Chevan jag har sett detta. Grattis till en totalt dröm frän bil....
WORD! Detta är hur en muskel bil SKA se ut... I inga 20" med cykeldäck..
Tack så mycket! Håller med
FredGaute skrev:
Helt enig! Hva koster slike dekk?
Det beror på om du hittar några till salu. Priset varierar kraftigt.
Här har det minst sagt slarvats med uppdateringarna. I höstas genomfördes alla besiktningar - Testabesiktning, regbesiktning och kontrollbesiktning. Inga anmärkningar någonstans!
På väg till Testabesiktning:
Vägdes in på 1255kg med halv tank och utan förare. Förvånansvärt bra med tanke på att det mesta är plåt.