ev får någon annan ta över karavanen för mig då min bil inte riktigt är som han ska... kan köra med den osv men hur kul är det att komma med sprucket kjolpaket o så???
ska kolla med försäkringsbolaget om jag får sätta dit lite svart silikon över sprickorna sålänge så de inte ser för jävligt ut... men om jag inte får de så tror jag inte att jag kommer att närvara...
hej alla glada... själv är jag ledsen för jag kanske inte kan ta min bil... kan dra en liten historia här:
Det var en gång ett företag som hete Vattenfall, en dag fick de lust att gräva ett stoooort hål mitt över en grusväg och sedan lägga igen det slarvigt... senare på kvällen regnade det och en Calibra kommer åkandes och sjunker ner i detta hål och spräcker sönder hela kjolpaketet......
nu till den ultimata frågan... Kommer Vattenfall att åta sig att ha gjort fel och ersätta skadorna???
Ge mig en vild gissning så kan jag berätta vidare på historien imorgon...
Fanns det varningsmärken att det var vägbygge där? Om inte så lär du kunna få ersättning tycker jag.
/M
det fanns det inte.. i morse när de fick höra vad som hänt av min svärfar så satte de upp det fort som fan..
jag tycker du borde kunna få ersättning för det där. du har ju bevis på bild ju. stackars bil men vem kommer att vara ledar bilen om du inte kan komma med din calibra?
Senast redigerat av Volvo-lollungen (5 september 2009)
jag tycker du borde kunna få ersättning för det där. du har ju bevis på bild ju. stackars bil men vem kommer att vara ledar bilen om du inte kan komma med din calibra?
jag vet inte än men det kommer komma ut dagen innan, antingen så kör jag ändå eller så kollar jag upp om det finns nån annan som vill ta över så sätter jag in en bild på den istället så alla kan se vad de blir för bil.....
annars kan jag ju komma som bilen är och ta med lite bilder o vissa vad som hänt, hur fort allt kan gå sönder utan att man krockar...
Men i vilket fal är han ju fortfarande snyggare än en gammal 740 och det lär väl komma ett par sånna också....
jag vet inte än men det kommer komma ut dagen innan, antingen så kör jag ändå eller så kollar jag upp om det finns nån annan som vill ta över så sätter jag in en bild på den istället så alla kan se vad de blir för bil.....
annars kan jag ju komma som bilen är och ta med lite bilder o vissa vad som hänt, hur fort allt kan gå sönder utan att man krockar...
Men i vilket fal är han ju fortfarande snyggare än en gammal 740 och det lär väl komma ett par sånna också....
Tja, synd att du fick så många sprickor, hoppas på att du får ersättning fört. jag hänger på karavanen från mjölby med min nu fungerande 200a äntligen
Tja, synd att du fick så många sprickor, hoppas på att du får ersättning fört. jag hänger på karavanen från mjölby med min nu fungerande 200a äntligen
o nu alla som åker i karavanen åk i jämn hastighet så det blir en maffig karavan. sen när vi kommer till norrköping kan inte den som ligger först då samla ihop alla så vi glider in i ett långt led?
o nu alla som åker i karavanen åk i jämn hastighet så det blir en maffig karavan. sen när vi kommer till norrköping kan inte den som ligger först då samla ihop alla så vi glider in i ett långt led?
Låter som en bra idé.... kan snacka ihop oss i lkpg om hur vi ska göra... bla. den första bilen ska nog inte vara jag som kör in för jag kommer åka i en gammal skrutten 745:a, inte direkt nån status att komma i men jag kommer för att se alla fina bilar osv..