Jag ser inget fel med att förbjuda dubbdäck här där jag bor... jag har haft bilar både med och utan och skillnaden har hittils i blekinge varit ganska liten... är det halt ute så får man ta det lungt, då krockar man inte... vad gjorde folk innan dubbdäcken kom?
Jag kan köpa argument som "onödigt slitage" på vägarna... men partiklar och utsläpp?? dummaste jag hört!
ungefär lika dumt som att flyga jorden runt för "miljötoppmöten" om man nu vill kalla det så, hade dem brytt sig det minsta om miljön så hade dem kört mötena på distans och alla politiker hade åkt små miljöbilar... nu åker de runt o feta volvo och bmw...
säger som andra, stäng ner kolkraftverken och lägg sedan krut på ett nytt bränsle att driva bilarna på... tror dock inte det behövs för det finns så det räcker länge till... att dem säger att det snart är slut (50år) är bullshit bara för att få dra upp priset på råolja...
Senast redigerat av AcesHigh666 (1 september 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.