2624
Sök

Angående: Is racing träff ? Lika bra dra ihop ett stort gäng nu redan ?

184 Inlägg
13 november 2009
bmx skrev:
ja jag tänkte köpa en subaru legacy och ha som vinterbil,men då har han redan sålt den sad
så nu kanske de blir en surförti ist tongue

Haha! Ja suurfyrtio is the shit:P ja kom over min fran en aldre farbror, -76 som gatt 25K mil. rostig som tusan. men den ar grym. hehe. och nu med diffad bakaxel sa det duger att hanga runt med.

MvH: Johan

7 100 Inlägg
13 november 2009
Lehtinen skrev:
bmx skrev:
ja jag tänkte köpa en subaru legacy och ha som vinterbil,men då har han redan sålt den sad

Haha! Ja suurfyrtio is the shit:P ja kom over min fran en aldre farbror, -76 som gatt 25K mil. rostig som tusan. men den ar grym. hehe. och nu med diffad bakaxel sa det duger att hanga runt med.

ja vilket jävla skit tongue
jasså najs.ja men de ska ju bara vaar en isbil,så då gör de inget om dne är rostig.
körde 745:a förre vintern,och hoppades på att ja skulle slippa de nu åå tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

103 Inlägg
13 november 2009
Jag hade iafl tänkt att dra upp till Gävle och Älgsjön med nissen i vinter.

184 Inlägg
14 november 2009
bmx skrev:
Lehtinen skrev:
bmx skrev:

jasså najs.ja men de ska ju bara vaar en isbil,så då gör de inget om dne är rostig.

ja precis.. ska ju bara tuktas. hehe. hoppas du far en harlig vinter kanske vi ses om vi far till ngn traff.
Okej dodade du 745:an?big_smile Forra vintern korde jag imprezan med isdack! Mkt roligare. hehe

MvH: Johan

7 100 Inlägg
14 november 2009
Lehtinen skrev:
bmx skrev:
Lehtinen skrev:

ja precis.. ska ju bara tuktas. hehe. hoppas du far en harlig vinter kanske vi ses om vi far till ngn traff.
Okej dodade du 745:an?big_smile Forra vintern korde jag imprezan med isdack! Mkt roligare. hehe

ojaaa klart de ska big_smile
jaa de kanske vi gör,skulle vara najs de.
haha japp,den levde ett hårt liv den stackarn tongue
jasså,de måste ha vart hur skoj som helst de big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Volvo 740 fanatiker
240 Inlägg
15 november 2009
Danne08a skrev:
Har inhandlat OTn till min Audi TQ. Så nu får de ta å frysa på ordenligt smile

cooolt daniel smile
snart fryser de och då drar vi upp på tansen smile

Volvo 855 t-5r T-gul
Mitsubishi l200 Evo

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
26 november 2009
Kommer ni fram till någe?

Jag vill å va med om ngt blir bestämt.

/ichi

KHRacing
27 november 2009
Trådstartare

KHRacing
27 november 2009
Trådstartare

mickenyman.se
687 Inlägg
27 november 2009
Jag och mrsmith  kommer nog upp när de börjar bli lite is smile ska bli kul
Senast redigerat av Newman (27 november 2009)

317 Inlägg
27 november 2009
Newman skrev:

Om din bil fortfarande är körbar då smile För du ska veta att jag siktar på dig i år igen Newman smile

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud

2 624 Inlägg
27 november 2009
i'll be there om det blir något i närheten av Falun wink

Volvo 740 fanatiker
240 Inlägg
28 november 2009
nu har man fixat ot däck iaf.. bara lite små trimm sen får isen ligga tjock smile

Volvo 855 t-5r T-gul
Mitsubishi l200 Evo

The Joker,
463 Inlägg
9 december 2009
Nu jävlar i nästa vecka kommer det först -7 grader sen -8 och snö på tisdag sen blir det bara kallare å kallare big_smile hoppas det håller i sig:D

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3

mickenyman.se
687 Inlägg
10 december 2009
Gustav skrev:
Newman skrev:

Om din bil fortfarande är körbar då smile För du ska veta att jag siktar på dig i år igen Newman smile

Hehe fint big_smile ja ni kör ju som svin på isen så bäst ja får passa mig smile

laddtrycks beroende
72 Inlägg
10 december 2009
Jokern023 skrev:
Nu jävlar i nästa vecka kommer det först -7 grader sen -8 och snö på tisdag sen blir det bara kallare å kallare big_smile hoppas det håller i sig:D

det blir rätt värdelöst om det blir lite is o snö på det. blir det aldrig riktigt bra is tyvärr

739 Inlägg
11 december 2009
bror min å ja är sugna att åka på något väl arrangerat isåka vi har en 328 -97 men nya pirelli
har 15" till över såg att nån sökte vi åker från östergötland så lite planering krävs för oss

45 Inlägg
24 december 2009
har hört att det finns nån sjö i älvdalen me plogad bana..nån som kan bekräfta detta??

2 624 Inlägg
25 december 2009
Är lite småsugen på detta smile kollade isen på varpan i förrgår och då va den dryga 14cm  tongue men ett tag till så går det att köra bil på det wink

Sök