Ja? Jettan har ju dragkrok och den lär få sitta kvar då den verkar vara rätt ny men hur kul är en svart plastkopp? som sitter på nu.
Måste finnas någon rolig dekoration? Ingen jäkla tennisboll bara något i lite tyskstuksväg, sitter och funderar om det finns någon originalpryl man kan hitta på skroten man kan kränga på..
Tveka inte på att länka till någon sida med lite roliga prylar
Häng på en vit strumpa lite halvt, haha fifan va skabbigt
Asså jag kan ju inte komma på nått coolt att ha på kroken, de är inte coolt med krok Måla kulan vit, sätt på en liten röd strut och måla dit ögon o mun
Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
När jag köpte saaben så satt det en dödskalle på kroken Dock inte min stil så den flög bort fort
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Såg en 740 i töreboda häromdagen med ett mjölkpaket :S Men en sko eller nått är lite ballt . Har också funderat lite, eftersom att jag har drag på både venton och K70:n, Samtidigt får man ju inte vara för kreativ för rätt som det är så är grejerna borta.
Såg en 740 i töreboda häromdagen med ett mjölkpaket :S Men en sko eller nått är lite ballt . Har också funderat lite, eftersom att jag har drag på både venton och K70:n, Samtidigt får man ju inte vara för kreativ för rätt som det är så är grejerna borta.
Mja en sko hade ju en polare på sin Epa och det går fetbort
EmilHammarlund skrev:
Svart plastkopp ser inget vidare ut, ännu värre är de som är kromlackade. (Men fulast är att inte ha någon alls på.) Tills du kommer på något kan du köpa överklassmodellen i mjukt gummi som finns på t ex Feltema, lite större och rejälare än de i plast och gör så att det blir snyggare, mer påkostat och mer diskret.
Asch då får den lille fule sitta kvar som sitter nu Funderade på en kolv ett tag, och lacka den svart.. ska åka kolla om det ligger nån skit kvar hemma