3705
Sök

Hjälp med pengar?

Musiker
37 Inlägg
3 maj 2006
Trådstartare
Har drabbats av lite olyckliga omständigheter och har därför inte pengar till hyran :S Finns det nån som har lite cash över som kan skänka en slant? Det kommer att kommas ihåg för evigt i sådana fall. Finns tyvärr inget sätt att lösa det hela på annars, får inga lån och får inte lön förrän i sommar...

Mitt kontonummer: Föreningssparbanken 8169-5 994.806.133-9.

PM:a om det är nåt, svara inte på detta inlägg.

Tack på förhand.

MVH Lennart

Höken - Four rings to rule them all - - - Nuvarande: Audi 100 2.3 E Avant -90
Avverkat: Audi 100 2.0 E -91, Audi 100 2.6 V6 Avant -94, Audi 100 2.3 -88B
Musiker och taxichaufför - - - - - - - - - - - - - - - - http://www.lennart.info.se

1 414 Inlägg
3 maj 2006
jag har en snabb lösning till dig, sälj bilen!!! då klarar du hyran fram till i sommar...

Har själv fått sälja bort stora mängder grejer till snål priser när man har svårt att klara hyra på grund av det underbara verk som heter CSN...
Senast redigerat av Founder (3 maj 2006)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

1 436 Inlägg
3 maj 2006
Founder skrev:
jag har en snabb lösning till dig, sälj bilen!!! då klarar du hyran fram till i sommar...

Exakt min tanke, men ville inte säga det. tongue

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

192 Inlägg
3 maj 2006
Kanske kan finnas några nära o kära som kan tänka sig att "skänka" lite...

Utanlem
895 Inlägg
3 maj 2006
Ring hyresvärden.. dom e säkert förstående...

SSS -12
3 217 Inlägg
3 maj 2006
Synd att höra... Hade nog kunnat skänka om jag haft pengar själv!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 079 Inlägg
3 maj 2006
Är det kris så ring hyresvärden har själv fått lov att göra det och skjuta upp betalningen när det krisade sig en månad, aldrig roligt men allt brukar gå att lösa. En polare hade det kärvt en sommar och han fick göra avbetalningsplan med hyresvärden på juni och julihyran, det var inga problem. Sen har du väl Finax telefonlån som inte kräver nån säkerhet (tror jag), till en rejäl ränta. Annars har du väl socialen om det är kört, man får äga bil numera har jag hört men de räknar inte med din bilförsäkring osv i sina kalkylationer. Själv kan jag inte avvara några pengar tyvärr, har egna utgifter och sparar pengar till biluppgraderingar.
Senast redigerat av ruhler (3 maj 2006)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

409 Inlägg
3 maj 2006
men hallå! vad tror du? haha jag beöver oxå en slant haha:P säg till om ni får överskott haha:P (så korkat) gå till din mor och fråga eller nån i släkten iså fall! haha

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

1 453 Inlägg
3 maj 2006
Jag visste inte att tiggeri fanns som topic på det här forumet...

=/

Administratör
11 961 Inlägg
3 maj 2006
Alla har vi det svårt ibland, men att tigga i ett forum? Alltså... nja, jag vet inte.

Vi avslutar tråden här, och jag önskar dig lycka till.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök