Tycker att eventet var klart över förväntan. Det är sent på säsongen och annonseringen har inte varit speciellt omfattande, ändå bra med bilar.
Trevliga och bra arrangörer och ett nytt och frächt grepp. Det var mer aktivt och spännande än det brukar på utställningar.
Sen att publiken bestämmer blir ett problem om man vill ha en seriös bedöming av bilen. Vad de går på är ju så individuellt och beroende på deras tycke och kunskap och inte minst på om de känner den som sitter i bilen eller bara röstar på den som bor i samma ort.
Men nu är det ju det som är själva tanken och förutsättningarna var ju just de.
Sen kan det naurligtvis bli ändå roligare om det blir fler bilar och större publik.
För min del handlade det om att komma ut och att det var en bilträff. Jag har ju byggt bilen för min egen del och med det just jag vill ha och gillar. Vad andra tycker kommer i andra hand. Sen är det klart att uppskattning är roligt! Men jag har ju vunnit varje gång jag ställt ut, både när byggarna själva röstat eller när domare gjort bedömningen så det är klart att det var kul att publiken gillade bygget.
Tack för glada tillrop och gratulationer och till alla trevliga medutställare och inte minst ett mycket bra arrangemang och mycket trevliga arrangörer!!!