Svart, vit eller mörklila så vi får se när det börjar bli dax för lack sen!
Oboy6: Jo men de är ju så skoj o ha nått o pilla med igen så bara o ta tag i sakerna Har ju tänkt o kolla sen i vinter om ja kan låna erat garage o fixa lacken sen Men de kan vi ta över telen sen!
Nu är andra sidan klar med och blev en klar förbättring
Var ungefär lika mycke rost på dörrkanterna på denna sida som den andra men tog inga bilder när ja tog bort rosten utan hur det blir när allt var klart
Skönt o få bort rosten på dörrarna så kan man börja med resten
vacket.. ser ju ut som min (jag åker för tillfället också runt med plåtisar),,
Thanks! Haha okej plåtisarna får duga tills vidare, ska leta efter fina sommarfälgar under vintern sen. Är ju vinter snart så känns inte som man behöver ha brottom med o leta efter några sommar ännu
På tisdag kommer bottendelen hem iaf! hitta ett annat block i Norrköping som ja ska hämta. Det som fattades i detta är kolvar o stakar annars helt komplett så blir o leta efter några bra kolvar sen så kan man bygga klart bottendelen!
Idag kom det ett litet paket på posten. Var dom nya regskyltarna o även fått reda på att mina nya sidoblinkers är hemma så dessa ska hämtas ut senare sen.
Börjar bli lite skillnad på bil nu när man snyggar till allt o slänger bort gammalt skit som bara gör bilen fulare
Liten bild på gamla regskylten o rosten som var på bakluckan
Händer inte mycke just nu tyvärr, ska åka någon dag i veckan o hämta hem blocket o allt där till. Men har lyckats göra nått med högerfoten så går med kryckor just nu så blir inte mycke gjort med själva bilen på ett tag framöver
Men har kikat in en ny ratt med nav till bilen som kanske köps hem tills vidare då orginalratten är gräsligt ful
Ska även försöka montera mina nya sidoblinkers så snart som de kan gå!
Igår tröttna man på den fula grillen som satt så började pilla lite med den! Hade lite nät liggandes så tänkte att ja sätter dit detta istället så länge så ser den lite snyggare ut än innan
Ramen ska snyggas till runt med lite svart färg senare sen!
Blir o åka till norrköping senare idag o hämta hem FT blocket med!
I helgen har de inte hänt mycke med bilen sitter o letar delar till motorbygget o har precis hittat vettiga FT kolvar o stakar som ska köpas hem!
Sen så ska motordelarna ner till motorrenoveraren och han ska få påbörja sin magi med bottendelen så de händer nått
Slet bort strålkastartorkarna idag med då dom inte är speciellt vackra Ska lägga igen hålen där sen i vinter så blir de mycke snyggare
Går i banorna o ta hem lite plast snart till bilen med o kommit fram till att det blir R-Front, Några sidokjolar som passar och en R-Vinge till vintern!