Precis, att sätta i endast en stol är ju som att sätta alu fälgar på ena sidan och plåt på andra.
Hur tänkte du nu? Det är ju för att han vill sitta fast ordentligt och inte för att det ska se snyggt ut.
Sen fattar jag inte dom som hellre köper två ridetech stolar istället för en riktig stol... Låt bli eller spara lite till, om ni nu tvunget ska ha två.
Trådskaparen skrev såhär: är det lite overkill!?använder ju bilen till jobbet och så.. vad tycker ni lite bonnraggarvarning eller skönt att sitta still?
Då ska vi som svarar på inlägget svara med våra åsikter och bara en stol är väl ganska bonnraggarvarning?
Äh, man sjunker ju in nästan 2dm "i" sätet. Så inte far man omkring överallt, om man inte är löjligt fet och inte får plats mellan kuddarna.
Det är själva klädseln som far omkring över stolen menar jag. Sämre skit rent ut sagt får man leta efter.
Det har jag faktiskt inte märkt av, men har använt rätt så friska klädslar. Det är ju tom nästan jobbigt att montera på och av dom för att de sitter så tight (ryggstöden). Sitt-delarna tycker jag inte är värda att nämna
jag har använt riktigt sliten r-sportsklädsel å den har inte fart rund nått + att man sitter som gjutet i dom underbart sköna