Okej men annars om man ska bygga avgasrör kan man kanske köpa rör osv på biltema sen bygga så likt man kan med orginal som mall, bara att man har grövre rör då och fixa en annan ljudämpare?
Okej men annars om man ska bygga avgasrör kan man kanske köpa rör osv på biltema sen bygga så likt man kan med orginal som mall, bara att man har grövre rör då och fixa en annan ljudämpare?
Går utmärkt, det är ett ganska enkelt system med få böjar. Själv kapade jag bort mittburken och ersatte med två böjar och ett rör.
Ja absolut! tack så mkt! Jo har hittat en vr6 98a 16 mil lite stylad sådär gjort den servicen där kamremen byttes osv, så är den kvar när mina pengar kommit så ligger den ju klart på topp! Är det 190 hk i dom nyare alltså jämför en 93 med en 98?
Sen vet du vad man kan få tag i färdigbyggt halvsats till vr6 98?
skriva vad ni tycker, är den rost och inga stora repor/bulor på den elle missljud osv så värkar den ju helt okej elle? kamremen är ju bytt vid 16 000 mil-
skriva vad ni tycker, är den rost och inga stora repor/bulor på den elle missljud osv så värkar den ju helt okej elle? kamremen är ju bytt vid 16 000 mil-
men varför vr6?
vill ha en liten bil som inte är jätte slö.
Det du skrev över här att dom brukar ge sig vid 20 000 mil bror nog på hur man kör bilen men sen ska den ju vara bytt vid 16 mil så sen ny har ju då bara gott 4000 mil.
Men fler får gärna veta som har en vr6 själv eller kan mkt om dom, var bara någon jag hittade på blocket
att varken du eller säljaren vet att det är dubbla kamkedjor på den gör mig orolig...
och kedjan "ska" inte bytas vid 16000mil finns ingen intervall när den ska bytas utan glidskenorna är i plast och blir nötade = kedjan rasslar när den rasslar byter man kan ske efter 100,000mil eller 10,000mil beroende på hur hårt och välskött motorn är...