3356
Sök

Tråkigt..

14 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
Trist att man får sin bil låst 30 minuter efter man lagt upp den. precis köpt mig en riktigt fräsch bmw 318 och tänkte att jag skulle lägga upp den här. Men tydligen så är den inte tillräckligt fräsch för garaget.org. Men massa jävla rostiga epa-traktorer och äckliga japsbilar får ligga kvar..

Hejdå Garaget.sad

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
15 september 2009
bye bye

C H E V R O L E T <3

358 Inlägg
15 september 2009
Att din bil blivit låst är inget att bli upprörd över, dessa rostiga epor kan du hjälpa till att få bort från sidan genom att rapportera till moderatorerna.

14 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
hehe jag är inte upprörd, men då den blev permanent låst kan man ju inte göra så mycket. Får hänga på tyskstuk.de istället. likasinnade där också smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
15 september 2009
GpR skrev:
hehe jag är inte upprörd, men då den blev permanent låst kan man ju inte göra så mycket. Får hänga på tyskstuk.de istället. likasinnade där också smile

Vilken motivering fick du? Hade du bra bilder, fyllt i informationen korrekt?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

14 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
Otillåten fordonstyp, vad det enda som jag fick i ett meddelande. Jag hade ju för fasen inte hunnit lägga upp alla bilder, satt ju med fönstret uppe. Försökte leta rätt på bra bilder. Men dom jag la upp va bra ja. Och infon va bra ifylld. Men det är väl ansett som en vanlig brukis då kanske. Trist.

14 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
Här är en av bilderna iallafall. Den kanske inte är fräsch nog? Eller inte sönderstylad? Tråkigt att man inte kan få lägga upp fina bilar, som inte är sönderstylade med plastiga kjolar och led lampor.
http://www.filedump.net/dumped/bimmer1252949085.jpg

5 042 Inlägg
15 september 2009
bilen är fin, Men den saknar ju motor ! Men jag vet inte. Håller koll på denna tråd. Vill med se motivering till varför den nekas . Stå på dig smile

C H E V R O L E T <3

Försöker iaf
12 819 Inlägg
15 september 2009
GpR skrev:
Otillåten fordonstyp, vad det enda som jag fick i ett meddelande. Jag hade ju för fasen inte hunnit lägga upp alla bilder, satt ju med fönstret uppe. Försökte leta rätt på bra bilder. Men dom jag la upp va bra ja. Och infon va bra ifylld. Men det är väl ansett som en vanlig brukis då kanske. Trist.

Otillåten fordonstyp, lät konstigt.. Du döpte inte bilen till något konstigt då?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Majestas
1 319 Inlägg
15 september 2009
Den var ju fräsch! den där bilen borde absolut icke nekas enligt mig.
Ajabaja gorg mod tongue

Hur länge tog det från det att du lade upp bilen till att dom tog bort den?

Lägg upp den igen imorgon så ska du se att det löser sig, kanske blev missförstånd av något slag.

Team VeboTrim

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
15 september 2009
Moderatorerna är ett ett konstigt gäng på denna sidan. Det finns ingen annan sida där det blir så mycket trådar låsta i forumet för struntsaker. Din bil blir låst men samtidigt så ligger det uppe riktiga vrak som får vara online.

5 042 Inlägg
15 september 2009
Rspeter skrev:
Moderatorerna är ett ett konstigt gäng på denna sidan. Det finns ingen annan sida där det blir så mycket trådar låsta i forumet för struntsaker. Din bil blir låst men samtidigt så ligger det uppe riktiga vrak som får vara online.

Tycker inte du ska dra alla över en kant ..

C H E V R O L E T <3

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
15 september 2009
Children-Of-Bodom skrev:
Rspeter skrev:

Jag drar alla över en kant istället för att hänga ut dom/den jag stör mig på. Blir bara så less när ni låser trådar för folk som verkligen behöver hjälp med ett kanske akut fel på bilen även om dom inte har skrivit en hel uppsats som rubrik.

668 Inlägg
15 september 2009
Fan vad konstigt. Det var ju en av de fräshaste (stavning) bmw 318 jag har sett.

Neerd
1 596 Inlägg
15 september 2009
Rspeter skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Rspeter skrev:

Jag drar alla över en kant istället för att hänga ut dom/den jag stör mig på. Blir bara så less när ni låser trådar för folk som verkligen behöver hjälp med ett kanske akut fel på bilen även om dom inte har skrivit en hel uppsats som rubrik.

Är säker på att om personen som behöver hjälp gör en ny tråd sen med rätt rubrik och förklarar felet tydligt så får han/hon hjälp ganska fort..

Men ser man en tråd med rubriken "Hjäääälp!!!!!!!"

"Min bil har slutat fungera? vad är fel?jag måste till jobb?hallå! svara!!"

då skiter man i att svara.. så jag tycker det är bra att de rensar sånt som e fel..

Gör om,Gör rätt.

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Med.lem
3 759 Inlägg
15 september 2009
Bilen är online nu, men det kanske du inte har märkt.

Jag tror du skrev något konstigt och otilåtet namn till den.

Hur som, kolla på rubriksanvisningarna nästa gång du startar en tråd,,, eller juste, du skulle ju avsluta ditt konot här, sorry, Hejdå smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

4 637 Inlägg
15 september 2009
Fin bil! Att den togs bort kan vara att den inte är unik på något sätt, riktigt gott skick är inget ovanligt för en 94, hade den däremot varit en 84...
Men du har ju planer för den så den blir lite annorlunda och nu är den online ser jag.

Finns som du säger mycket skräp på Garaget, jag älskar att anmäla och ge ettor till skabbiga bilar, även Volvo med dålig information/bilder där ägarens planer är att köra sönder den. Vem vill glo på sådant...
Senast redigerat av EmilHammarlund (15 september 2009)

Med.lem
3 759 Inlägg
15 september 2009
EmilHammarlund skrev:
Fin bil! Att den togs bort kan vara att den inte är unik på något sätt, riktigt gott skick är inget ovanligt för en 94, hade den däremot varit en 84...
Men du har ju planer för den så den blir lite annorlunda och nu är den online ser jag.

Finns som du säger mycket skräp på Garaget, jag älskar att anmäla och ge ettor till skabbiga bilar med dålig information/bilder där ägarens planer är att köra sönder den. Vem vill glo på sådant...

Samma här. Även om jag själv hade några tveksamma bilar online förr i tiden.
Senast redigerat av Mr_EmCom (15 september 2009)

Meister
6 763 Inlägg
15 september 2009
Mr_EmCom skrev:
EmilHammarlund skrev:

Finns som du säger mycket skräp på Garaget, jag älskar att anmäla och ge ettor till skabbiga bilar med dålig information/bilder där ägarens planer är att köra sönder den. Vem vill glo på sådant...

Vill ju inte vara elak men l200:an saknar ju för fan skärmar..

Med.lem
3 759 Inlägg
15 september 2009
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:
EmilHammarlund skrev:

Vill ju inte vara elak men l200:an saknar ju för fan skärmar..

"En av 2 på garaget"
Glöm inte de tongue

Sen har jag faktist en rolig film på den, samt lite fräcka offroad bilder, därför har den blivit kvar tror jag wink

Sök