Har då planer på att bygga om min civic till lite roligare maskin Har som mål att köra på 13sek på strippen samt under 1 minut på RS banan på Mantorp Park.. vi får se hur detta går.. har fått spons av Tuninshop.se så det är inte omöjligt.. Kommer lägga upp en massa härliga och intressanta bilder här Hoppas jag kan få mkt tips och råd av folk som redan gjort detta och vill dela med sig av sin kunskap tack för mig så länge
Jaa detta kommer blir mkt intressant för mig med då det är första gången som ja ska börja riva i en honda.. men jag tror det kommer gå fin fint kommer slänga upp mkt bilder och info om vad som händer och vad som går åt skogen
detta projektet verkar intressant.. hoppas du uppnår dina mål.. men har en fråga bara hur lyckas alla få sponsorer ringer ni bara och frågeaeller hur går det till?? lycka till
detta projektet verkar intressant.. hoppas du uppnår dina mål.. men har en fråga bara hur lyckas alla få sponsorer ringer ni bara och frågeaeller hur går det till?? lycka till
Jag mailar dom bara.. man kan inte få mer än ett nej.. men täck på att berätta mkt och skicka med en del bilder..
vad har du för motor i nu och vad har du tänkt att göra för modifieringar? lycka till!
Motorn är en D16z6.. Esi. den lilla vtec men jag vill inte vara som alla andra som kör med Vti eller typ B18 ir K20 jag håller mig till min lilla snurra
vad har du för motor i nu och vad har du tänkt att göra för modifieringar? lycka till!
Motorn är en D16z6.. Esi. den lilla vtec men jag vill inte vara som alla andra som kör med Vti eller typ B18 ir K20 jag håller mig till min lilla snurra
okej, ja det går få fin vart på d-serie också:) vad har du tänkt göra med motorn då?
Nu har det inte hänt så jätte mkt den senaste tiden men har iallafall börjat å lätta änu mer.. inredningen kommer att slängas ur så småningom ska dock behålla halva instrument brädan.. men det är allt.. ska slipa lite små rost som ja sett nu när ja tog bort sido kjolarna.. ett litet hål på varje sida.. men det var också allt sen funderar ja på att lacka om utsidan på bilen i MATTsvart?? bara för att få lite mer slit/bus/race skänsla på bilen sen blir det en massa härliga dekaler me hehe..