Om varvtalet ökar så är det dags att smörja upp tomgångsmotorn och rengöra gasspjället och kolla över ifall någon slang läker. Om varvet ligger kvar en stund och sen sjunker så är det som det ska.
är det en 2,0?? enligt en trimfirma gör den så för att behålla laddtryck längre, både min och polarens gör likadant... så det är inget fel bara köra:)
Då ska du nog sluta lyssna på den firman med tanke på att dem gör sådär redan original och även om man inte har laddtryck. Dessutom spelar det ingen roll om det är en 2,0 eller 2,3.
är det en 2,0?? enligt en trimfirma gör den så för att behålla laddtryck längre, både min och polarens gör likadant... så det är inget fel bara köra:)
Då ska du nog sluta lyssna på den firman med tanke på att dem gör sådär redan original och även om man inte har laddtryck. Dessutom spelar det ingen roll om det är en 2,0 eller 2,3.
Kör en sån i jobbet ibland, jag tycker det är sjukt störande, kör med kärra nästan alltid, och när man ska trixa runt och backa och grejjea så har det en tendes att börja gå väldigt fort när man kopplar hela tiden, få sitta och bromsa, så jobbigt att hållas på och slira koppling hela tiden.