3006
Sök

"Tyskstukad-Budgetbrukis": VW Jetta Coupé CL -90 (Emblemlösgrill monterad, bild!)

Körv
3 535 Inlägg
5 oktober 2009
Det blir riktigt fint Bjork! smile

Truckdriving Man

128 Inlägg
5 oktober 2009
Haha, coolt projekt, ser bra ut! Ska följas big_smile

hellaflush!
1 266 Inlägg
5 oktober 2009
så jäkla feet!

BMW-entusiast
362 Inlägg
5 oktober 2009
klockrent.. smile  gillar stuket och lacken, ser fan bra ut för att vara en jetta och då med plåtfälgar...

på med klistermärkena och gärna lite retro prylar smile

mvh// jackack

495 Inlägg
6 oktober 2009
släng på golf fronten nu så kommer den vara klockren sen!! keep it up!

mig <3 vtec = sant

Lever för det cleana, breda & Låga
200 Inlägg
6 oktober 2009
Riktigt rått stuk på den nu! Som någon sa, på med en Golf front också så har du något riktigt brutalt smile

Mvh / Eric

Lageransvarig/Montör
378 Inlägg
6 oktober 2009
Det börjar ju se riktigt bra ut nu . Ser fram emot att se den i stan så småningom : )

___
\__
___o__|

1 853 Inlägg
6 oktober 2009
Fasiken Bjork du har fått till den riktigt ordentligt, kanon fin!. Nästan satt jag vart sugen att köpa en Jetta Själv wink

/mvh soyd

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
6 oktober 2009
sjysst, nu blev den låg å goo tongue ligger din på genomslags gummina fram?

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

OEM <3
6 957 Inlägg
6 oktober 2009
Trådstartare
hinowa skrev:
tjusigt det blir !smile kolla gärna mitt golf projekt

Tackar big_smile

decib3l skrev:
Det blir riktigt fint Bjork! smile

Börjar likna nåt iaf smile

Simon0 skrev:
Haha, coolt projekt, ser bra ut! Ska följas big_smile

Jo lite cool blir den allt big_smile

Timmyboy skrev:
så jäkla feet!

Tackar big_smile

Jackack skrev:
klockrent.. smile gillar stuket och lacken, ser fan bra ut för att vara en jetta och då med plåtfälgar...

på med klistermärkena och gärna lite retro prylar smile

mvh// jackack

Kommer väl lite dekaler till i veckan hoppas jag big_smile retroprylar skulle vara grymt men vad för prylar?

FoXxIe skrev:
släng på golf fronten nu så kommer den vara klockren sen!! keep it up!

Nu ska den fan på i helgen tongue veckodagarna försvinner bara iväg, idag sov jag jag till 15.30 tongue
(var hemma från jobbet vid 06.30 (jobbar 17.30-03.30) då jag och "Thorsella" fick lite ryck och jobbar över tongue, måste tillverka pannor ;P) så idag var det inte mkt mer än att klä på sig och åka å jobba tongue

AcroN skrev:
Riktigt rått stuk på den nu! Som någon sa, på med en Golf front också så har du något riktigt brutalt smile

Mvh / Eric

Hoppas på att den blir lite tuff iaf tongue

Karlss0n skrev:
Det börjar ju se riktigt bra ut nu . Ser fram emot att se den i stan så småningom : )

Jag glider lite på ströget på helgerna wink

soyd skrev:
Fasiken Bjork du har fått till den riktigt ordentligt, kanon fin!. Nästan satt jag vart sugen att köpa en Jetta Själv

/mvh soyd

Jetta är coola saker de wink men lite gött stuk på den är det allt big_smile Köp bara, kostar inte mkt big_smile

xorox_88 skrev:
sjysst, nu blev den låg å goo  ligger din på genomslags gummina fram?

Min ligger inte på gummina alls, faktum är att jag vill sänka den mer tongue men ibak tar den i väldigt lätt,
så ett varv till ifram kanske de kan bli, men siktar nog på ett par billiga coils till 2010 big_smile
Den ska köras i vinter också, så den lär nog bli låg med 13" vinterhjul tongue

Men alla ska ha i åtanke att detta är en brukis, inget jag kostar på allt för mkt tongue var iväg och
testa S2000 i helgen, ligger bra till nu tongue Kul att det ändå är finfin respons i tråden smile

Funderar på ett takräcke? Far har ett liggandes till en Audi 80 (Thule) borde nog passa min med big_smile
Ska fixa till slutröret lite i veckan oxå..

På Återseende
Mvh Björk

OEM <3

382 Inlägg
6 oktober 2009
http://www.youtube.com/watch?v=BSHm97xr … re=related

Den kan du tugga lite på björk;P vi får la bli v-tec ligan nästa år:D (Y)

honda civic ep3 spec.e.d. projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163075
Brett och fett

OEM <3
6 957 Inlägg
6 oktober 2009
Trådstartare
albin_a skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=BSHm97xrVCA&feature=related

Den kan du tugga lite på björk;P vi får la bli v-tec ligan nästa år:D (Y)

Får kika på´t när jag kommer hem, internet på jobbet är rätt begränsat tongue men än funkar
garaget.org, gött de cool

Edit: hur ofta åker vi bana? tongue ska komma ihåg det när jag tar ner sufletten och glider i värmen wink
Senast redigerat av Bjork (7 oktober 2009)

OEM <3

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
7 oktober 2009
jajjamen tongue min ligger på genomslags gummina fram den hehe, blir skoj till vintern njae,, har ett thule takräcke från en 240i på min jetta big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

OEM <3
6 957 Inlägg
7 oktober 2009
Trådstartare
xorox_88 skrev:
jajjamen tongue min ligger på genomslags gummina fram den hehe, blir skoj till vintern njae,, har ett thule takräcke från en 240i på min jetta big_smile

Känns som om dom där Thule passar de flesta bilar tongue

Liten notis: inatt när jag åkte hem började lampan för batteriet lysa (laddningslampan) bilen
i sig fick lite sämre ljuse både ute- och invändigt, kan detta bero på ett sånt enkelt fel som
kolen i generatorn? får ta loss laddningsregulatorn imorrn när jag vaknar och kika big_smile

OEM <3

Körv
3 535 Inlägg
7 oktober 2009
Det är förmodligen bara kolen som ska bytas. Bland det enklaste man kan göra på dessa typ tongue

Truckdriving Man

OEM <3
6 957 Inlägg
7 oktober 2009
Trådstartare
decib3L skrev:
Det är förmodligen bara kolen som ska bytas. Bland det enklaste man kan göra på dessa typ tongue

Jotack, sitter väldigt fint på bilen tongue

OEM <3

Med lem
768 Inlägg
7 oktober 2009
Ser bra ut! Som decib3L sade ang. laddningen. Det är nog kolen,byt remmen när du ändå håller på. Gjorde jag på min,sen gick det så fint igen! smile /Robin

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

150 Inlägg
7 oktober 2009
Skulle du ha ratten jag pratade om björk? smile
Jag tror vi har en 13" och en 15"

OEM <3
6 957 Inlägg
7 oktober 2009
Trådstartare
robininfOCUS skrev:
Ser bra ut! Som decib3L sade ang. laddningen. Det är nog kolen,byt remmen när du ändå håller på. Gjorde jag på min,sen gick det så fint igen! smile /Robin

Tog ut den och kollade kolen, hehe..de var inte så mkt kvar av dem tongue så nu har jag köpt en ny som jag ska sätta dit om en liten stund, remmen är nybytt smile

Volmod skrev:
Skulle du ha ratten jag pratade om björk?
Jag tror vi har en 13" och en 15"

Bild på dom först tack tongue

OEM <3

OEM <3
6 957 Inlägg
7 oktober 2009
Trådstartare
Nu sitter det iaf en ny laddningsregulator på plats + att remmen är bytt för ca 70 mil sen.
Så nu hoppas vi den mår bra igen big_smile

Hoppas på att dekalerna från tyskstuk.de dyker upp imorrn eller på fre. big_smile
Väntar även på 2st från staterna som försvann men är nu på väg igen tongue
Senast redigerat av Bjork (7 oktober 2009)

OEM <3

Sök