girl-of-speed skrev:
Stort Cred till Hasse mfl ;medarrangörer, funktionärer, nissar och alla andra som känner sig träffade.
Otroligt bra för att vara första tillfälle för ett större arrangemang i Katrineholm. Snyggt och bra jobbat.
Jonglören, mr Simpson kanske inte fick den största uppskattningen men det var strongt av honom att hålla ut ända till slutet. Värmen tänjde på uthålligheten och eventet i sig är ju inte hemma arenan direkt men han ska ha tummen upp för sin tappra insats. Många bara gick nonchalant förbi...
Roligt med så många chanser till vinster, då menat inte bara pokalerna på prisbordet. Lotteriet var om möjligt ännu mer spännande! Bilbedömningar och dess prisutdelning kan blir tröttsamt ibland.
Nu till något en del redan nämnt och behöver bättras på till nästa år. Känslan fanns att de "Lady" lappar som delades ut, gavs utan bekräftelse på att det verkligen var Tjejen som ägde bilen och därmed hade största delaktighet i stylingen. Hon som stod på pallen samtidigt som mig i Ladyklassen, "Kruse" tror jag hon hette, sa en kommentar när hon stod där: "jag äger ju inte bilen..." Då funderar jag på om någon annan hade haft chansen på det priset istället.
Nästa år: bättre kontroll, eller helt annat system för just detta.
Slutord:
Trevlig och jättekul träff/utställning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan inte hyllas nog. Tack Hasse och hoppas på ännu bättre uppslutning med bilar.