Jag vill göra det, men får så många negativa kommentarer, typ som: Neon är töntigt, Neon är barnsligt, neon är för folk som vill ha uppmärksamhet etc etc.
personligen nej, det kommer se förjävligt ut, men vill DU ha det montera det då, det är ju DIN bil och vill DU ha neon så kör på bara. huvudsaken är ju att DU är nöjd och ingen annan.
Kör på! Klart du ska montera om du vill det Hälften av alla här är ju medlemmar just pga neon under bilen-filmerna Trender kommer och går, och det är bara döda fiskar som flyter med strömmen
personligen nej, det kommer se förjävligt ut, men vill DU ha det montera det då, det är ju DIN bil och vill DU ha neon så kör på bara. huvudsaken är ju att DU är nöjd och ingen annan.
jag monterade det på min honda, men tog bort det (eller rättare röret längst fram slogs sönder, så jag tog bort resten med) för man ångrar sig.. det känns pinsamt att glida omkring i det bara + om snuten tar dig så är det onödiga böter för den saken.. Visst skit snyggt när man kör på kvällarna, drar ju mycket uppmärksamhet.. Men som någon skrev, efter 3-4 gånger kommer du själv tröttna och som en annan också skrev, din bil du gör ju som du vill men jag röstar nog också på nej