Du får vara rädd om armen när det ska lekas med den där:D
Ja inte stoppa in fingrarna där.....
den är ju fan enorm. det är ju inte bara fingrar som ligger risigt till. jag menar du måste ju starta upp den utomhus den tar nog allt syre i garaget. ha ha. grymt imponerande.
Hehe exakt, det kommer bli som ett vacum i garaget;)
haha sorry för min tidigare fråga... hade jag kollat alla dina bilder på bilen hade jag sett att den va svart tidigare... har sett bilen live på diverse banträffar å gillar den skarpt... ljudet e riktigt porrigt..
Rånajs bil! men när skall den reggas för gatbruk? i sveige är ju allt tillåtet (vill också ha det så i Finland ) Såg ut att gå bra redan på Gatebil mantorp visst skall ni dit nästa år med? M.v.h. Rasmus
Rånajs bil! men när skall den reggas för gatbruk? i sveige är ju allt tillåtet (vill också ha det så i Finland ) Såg ut att gå bra redan på Gatebil mantorp visst skall ni dit nästa år med? M.v.h. Rasmus
Bilen är reggad för gaten och har alltid varit. Det är min sommarbil hehe. Ja vi kommer dit nästa år med.
Riktigt fet, såg denna på vålerbanan i sommras blev lite förvånad över att den bytt färg, men blev ingen försämring! Vart har Insane s2an tagit vägen? :o
Riktigt fet, såg denna på vålerbanan i sommras blev lite förvånad över att den bytt färg, men blev ingen försämring! Vart har Insane s2an tagit vägen? :o
Till 2010 är jag tvungen att dämpa ljudnivån på bilen ...tyvärr hehe. Har fått svartflagg fler gånger pga av för högt Db på banan. Och då mitt avgas är speciellt så finns ju inget vettigt att handla färdigt...som får plats under bilen. Så bara att bygga en egen:) Har inte gjort det förut men det är ju ingen NASA forskning direkt. Men efter ca 3300 borrade hål i ena 3tums röret började man undra va fan man höll på med haha. Beställt riktigt ljuddämpar ull mm och borde fungera. Se mallen på ena bilden. Den föreställer tunneln under bilen där avgassystemet ska få plats.
Det där med att bygga egna ljuddämpare är ju rätt roligt. Det svåra är inte att göra den, utan att få det bra med resonanskammaren och "studset" tillbaka in i stora kammaren så att det dödar ljudet. http://auto.howstuffworks.com/muffler3.htm