ute och far ganska mycket runt omkring i örebro när jag jobbar kommer hålla utkik efter den värsta är väll att man inte kan jaga efter bilen ifall man ser den min ford transit är inte så där jätte smidig att åka fort med =/
Det värsta av allt är ju att idioten stal bilen mitt framför ögonen på min flickvän. Bilen ska säljas och han va där för o kolla. När han skulle betala så försökte han lura henne på pengar och när det inte gick och hon sa ifrån så tog han bara pengarna och bilen och stack.
Där står de lite mer av vad som hände.. Usch, fattar verkligen inte hur man kan göra nått sånt här mot nån?! Men de känns ju som att jag föddes med för mycke skuldkänslor, medans idioten som stal bilen inte föddes med några alls..
jag håller ögonen öppna runt nyköping. ska slakta den jävla idioten. dom kan fan inte skilja på mit och dit. dom borde ju lära sig någon gång tycker man!!!!
Polisen ringde å väckte mig inatt å sa att norska tullen hade stoppat bilen, så han skulle ringa upp å säga åt dom att dom inte fick släppa iväg bilen..
Så nu har tullen bilen å norska polisen har killen, om jag har fattat rätt..