Inget jättebröligt skit men lite diskret som min förra S4 och S6'n i ljudnivå ugnefär.
Nu är ju detta upp till var och en men jag tänkte ändå fråga hur ni ser det med dieselkrök ? personligen HATAR jag jappsdämpare. Kan man då köra med detta ? eller blir man klassad under samma kategori ?
Cool idé med dieselslut, fast å andra sidan e de inte lite tråkigt att den pekar ner i backen? Något jag gillar men som du förmodligen inte gör är att jag tycker den är oerhört lik en japsdämp Det är ju faktiskt en japsdämp, fast med tippen riktad neråt typ
Ska sj köpa en sån när ja har fixat till min bil=) tyvär går den under kategorin Japsdämpare. Men enligt mig så så kan man enkelt bara kalla den för diesel böjj=D shame on u att kalla de för japs:P hahaha. Satsa på den. Snyggt som faen
Hur kan ni jämföra den där dämparen som har 45 graders böj mot en "dieselkrök" som har närmare 90 graders böj ?
Släpp tangentbordet och gå ut och titta på en dieselbil så ser ni skillnaden!
Vaknat ännu eller drömmer du fortfarande? Ta en vända på en stor parkering så ska du snart se att alla dieslar inte har 90grader
Jag är väl medveten om att dieselbilar har allt från 0 till 90 graders böj på utblåset men jag tycker det är fel att kalla den där fula japsdämparens utblås för "dieselkrök".