Jag var igår på JB (Jönköpings Bildemotion) och skulle kolla efter lite delar jag behöver... Jag gick och funderade och tittade lite och rätt va det va så hörde jag en truck kom bakom mej och jag kollade bak och såg att han körde med en krockad Volvo V70 R AWD LAZERBLÅ! Jag blev så ledsen! Rent för jävligt va det. Jag såg även två stycken 855 T5R T-Gula och en 850R T-Red... Det kändes inte bra att behöva se dessa bilar på en skrot!
Tråkigt att behöva se sådant där.. Dock är det ju som sagt bra att man kan plocka lite delar..
jag va på Karstorps bil demo i Norrkäping för 2 veckor sedan ... Där såg jag faktiskt bara en krockad T-Gul annars vare mest vanliga kärrorr..!! MVH/ adde
Jag var igår på JB (Jönköpings Bildemotion) och skulle kolla efter lite delar jag behöver... Jag gick och funderade och tittade lite och rätt va det va så hörde jag en truck kom bakom mej och jag kollade bak och såg att han körde med en krockad Volvo V70 R AWD LAZERBLÅ! Jag blev så ledsen! Rent för jävligt va det. Jag såg även två stycken 855 T5R T-Gula och en 850R T-Red... Det kändes inte bra att behöva se dessa bilar på en skrot!
jag vet hur det känns sålde min fina bubbla till en ung kille två mån efter var jag på skrotum letade lite delar.och då såg jag en hems syn min skönhet som jag lagt ner så mycket jobb på.helt mosad det kändes för jävligt
ja fan! skulle inte vela sett det! som sagt e de ju synd när såna fina bilar hamnar på skroten! enda bra saken som nån tidigare oxå skrev är att man kan ta delar från dom! men man står ju nog och sörjer när man ser en fin volvo som ha hamnat på skroten!