3480
Sök

V70 R AWD Lazerblå

747 Inlägg
6 maj 2006
Trådstartare
Jag var igår på JB (Jönköpings Bildemotion) och skulle kolla efter lite delar jag behöver... Jag gick och funderade och tittade lite och rätt va det va så hörde jag en truck kom bakom mej och jag kollade bak och såg att han körde med en krockad Volvo V70 R AWD LAZERBLÅ! Jag blev så ledsen! Rent för jävligt va det. Jag såg även två stycken 855 T5R T-Gula och en 850R T-Red... Det kändes inte bra att behöva se dessa bilar på en skrot!
Senast redigerat av 360_sleeper (6 maj 2006)

Älgahäng Räjsing Club

747 Inlägg
6 maj 2006
Trådstartare
Så in i helvetes ledsamt va det... kan inte fatta det ännu...

Älgahäng Räjsing Club

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
6 maj 2006
Usch....tur att jag inte såg det...:`(

Allt för den där jävla hatten!

747 Inlägg
6 maj 2006
Trådstartare
Ne det vä hemskt... Tänkte bara va fan det är intemin va??? Men de va de ju inte.. Gött..

Älgahäng Räjsing Club

747 Inlägg
7 maj 2006
Trådstartare
Inte m´nice alls... hade mardrömmar i natt om den lazerblåa...

Älgahäng Räjsing Club

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
7 maj 2006
Ja det kan jag förstå....vem hade inte haft det?

Allt för den där jävla hatten!

Fisketokig
2 997 Inlägg
7 maj 2006
Illa illa.

Känner igen känslan.

Såg en Mitsubishi Evo 8 -06. Helt ny, kunde inte gått många mil och snyggt stylad med dekaltrim och fälgar mm..

Framhjulet och motorn hade bytt plats och hela sidan intryckt och den skulle skrotas....

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

674 Inlägg
7 maj 2006
va fan går tråden ut på? ska vi bara sörja eller?

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

198 Inlägg
7 maj 2006
jag kan förstå känslan,vi fick in en volvo v70R 04 på jobbet som blev skrottis,jag stod en dag brevid den o bara glodde på den...synd

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN

4 554 Inlägg
7 maj 2006
om inga bilar skrotades skulle de ju aldrig köpas några nya.. och sen så blir ju delarna från dom till glädje av någon annan.. värdelös tråd..

Utanlem
895 Inlägg
7 maj 2006
jag blir glad när jag ser dom.. massvis med läckra delar man kan ta smile smile

HEAVY METAL
765 Inlägg
7 maj 2006
Tråkigt att behöva se sådant där.. Dock är det ju som sagt bra att man kan plocka lite delar..

jag va på Karstorps bil demo i Norrkäping för 2 veckor sedan ... Där såg jag faktiskt bara en krockad T-Gul  annars vare mest vanliga kärrorr..!!   MVH/ adde

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se

2 594 Inlägg
7 maj 2006
360_sleeper skrev:
Jag var igår på JB (Jönköpings Bildemotion) och skulle kolla efter lite delar jag behöver... Jag gick och funderade och tittade lite och rätt va det va så hörde jag en truck kom bakom mej och jag kollade bak och såg att han körde med en krockad Volvo V70 R AWD LAZERBLÅ! Jag blev så ledsen! Rent för jävligt va det. Jag såg även två stycken 855 T5R T-Gula och en 850R T-Red... Det kändes inte bra att behöva se dessa bilar på en skrot!

jag vet hur det känns sålde min fina bubbla till en ung kille två mån efter var jag på skrotum letade lite delar.och då såg jag en hems syn min skönhet som jag lagt ner så mycket jobb på.helt mosad sad det kändes för jävligt

215 Inlägg
7 maj 2006
vaughn skrev:

Undrar jag också.

747 Inlägg
7 maj 2006
Trådstartare
vaughn skrev:

Ne men skulle berätta för Folk med känslor för Volvo... Inte annat pack...

Älgahäng Räjsing Club

608 Inlägg
7 maj 2006
ja fan! skulle inte vela sett det! som sagt e de ju synd när såna fina bilar hamnar på skroten! sad
enda bra saken som nån tidigare oxå skrev är att man kan ta delar från dom! men man står ju nog och sörjer när man ser en fin volvo som ha hamnat på skroten!

old volkswagens never die,they just get lower:D

747 Inlägg
7 maj 2006
Trådstartare
Man kan ju inte köpa knappt vissa delar för dom beåller ju dom...

Älgahäng Räjsing Club

608 Inlägg
7 maj 2006
360_sleeper skrev:
Man kan ju inte köpa knappt vissa delar för dom beåller ju dom...

jo de e ju de förstås!

old volkswagens never die,they just get lower:D

Sök