kul RWD saab, vilken motor är det du bygger på? B235?
stämmer bra det:)
går själv i sådanna tankar i en og900 karros, kommer bli intresant att se hur du löser alla problem med transmissionen samt vilken låda du tänker bygga på kan tipsa om denna Sjukligt billiga ZF låda på PPF http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=35285
tack för tipset. men jag har faktiskt en låda som ligger ifrån en bmw 525som jag har funderingar på att stoppa i den. men hade gärna haft ifrån stora 6an. (535) men bmw växelådorna e sjukt starka allihop
Riktigt härligt projekt! Går själv i tankarna om att rwd bygga min bil, dock har jag ingen annan bil att köra med under tiden Detta kommer iaf lätt att följas stenhårt! Önskar dig all lycka och framgång
Riktigt härligt projekt! Går själv i tankarna om att rwd bygga min bil, dock har jag ingen annan bil att köra med under tiden Detta kommer iaf lätt att följas stenhårt! Önskar dig all lycka och framgång
kul du gillar det:) ja det e mycket jobb helt klart. hehe jag har 3bilar nu ;D 900an är vinterbilen och min 9000 ska säljas
går själv i sådanna tankar i en og900 karros, kommer bli intresant att se hur du löser alla problem med transmissionen samt vilken låda du tänker bygga på kan tipsa om denna Sjukligt billiga ZF låda på PPF http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=35285
tack för tipset. men jag har faktiskt en låda som ligger ifrån en bmw 525som jag har funderingar på att stoppa i den. men hade gärna haft ifrån stora 6an. (535) men bmw växelådorna e sjukt starka allihop
tidiga 525 lådorna är samma som alla tds/alpina/m3 osv mao dom starkaste och då även ZF bmws lådor är sjukt starka allihop, men man kan ju likväl slå på stort vilken låda är det du har nu?
vett inte rikitgt
har fått tag på en låda ifrån en bmw 525 92- tror ja det va. känns stabil som fan
ska kolla nummret på den imorgon o se va den heter.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
vad är det tänkt att den ska användas till hade vart skit fränt att börja köra drifting med saab. mkt coolt projekt detta är tummen upp för att det folk vågar göra något
vad är det tänkt att den ska användas till hade vart skit fränt att börja köra drifting med saab. mkt coolt projekt detta är tummen upp för att det folk vågar göra något
köra o leka o drifta o eliminera saabs stora problem (växellådorna)
Min dröm bil är en saab 9-3 Rwd och du bygger den din jäkel hehe tummen upp
hehe dax o sluta drömma o ge mej motstånd;)
Hehe de har gåt mycke planer i huvudet sissta året baara jag får mera platts så sätts nog ett bygge i gång men vet inte om de blir en saab snurra då :S