14 oktober 2009
Trådstartare
Ljudbygget för 09 anses nu som klart med den nya stereon och placeringen av grejer det duger för mig tills 2010 då allt kommer att uppdateras till värre grejer och byggas mer seriöst,
fälgarna har nu blivit svartlackerade och det blev jag skit nöjd med, ser betydligt bättre ut än tråkiga orginal guld.
har även lackat alla motordetaljer som går att ta lös och som är svart, fått ny färg samt klarlack för lite lyster börjar få ordning på motorutrymmet lite grann dock mycket kvar, glömde ta kort på detta så kommer uppdatering imorgon på det,
även intercoolern har fått ny färg,
rekond på insidan av bilen idag, allt är nu tvättat och helt nytvättat,
orkar inte skriva mer idag se alla bilder
Såg bedrövligt ut i skuffen dags att bärja ordna, Ut med basen och börjar dra kablarförbild på hur lådan blev innan jag hann mixtra med denBörjat ta plats, dock mycket kvardags för fälgarnagrrr,, blev hotursäkta bilen som är skitig har kört 100mil utan tvätt Ny stereoBONUS nylackat samt klarlack, dock damm på den syndes inte i verkligheten dock hade det torkat innan jag fick damm haha så hellungt för den delengått igenom hela bilen och tvättat invändigt ut med inredning osv riktigt rent o fint nu, glänser riktigt fintnytvättad riktigt mysig stol nu nytvättad inredning
Senast redigerat av halvorsen (14 oktober 2009)
Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX