tycker att det var en lyckad träff och racet flöt ju på bra men småsaker kan ju bli bättre till nästa år. synd att AG´s audi gick sönder, hade gärna sett den köra fler rundor !
Kalle anka-race. Kan inte några bara ta tag i det på allvar så det kan skötas lite snyggare och säkrare? Fem pers och lite planering så skulle det se mycket bättre ut på racen. Behöver ni tips/hjälp så är det bara att ni hör av er... Potenta bilar finns det ju och dom förtjänar bättre arrangemang.
MVH TT
Jo jag vet hur det kan vara i lkpg vid racen men allt kommer ordnas till nästa år. nu var jag inte på plats men kan tänka mig att racen var som dom brukade. men ser fram emot nästa år då det kommer bli MYCKE bättre.
ngn som vet om den där s4an(rätta mig om jag har fel) finns på garaget? en svart, stod mestadels parkerad vid AG's s2 & gick & lät bra som faaasen!.. ngn som vet?
Nå vad Tycks Om Träffen? Tycker den va helt okej förutom att folk har så JÄVLA svårt för att lyssna,,det där me att hålla spriten hemma verkar inte fungera tyvärr men annars va det trevliga bilar och ganska skapligt väder , ladda upp för nästa år hehe
Mmm, håller med!
Tack till den idioten som ställt en glasflaska mitt på parkeringen, jag och en till åkte rätt över den! Som tur var fick ingen av oss punka. J*vla idioter rent ut sagt..
erik-p skrev:
Ja den här träffen var riktigt bra! mycket bättre än de i Norrköping, tyckte racen var väldigt bra anordnade vid max
Hur kan man tycka att det där var bra anordnat? Hur menar du att den här träffen var mycket bättre än Norrköpings? För det var den ju absolut inte om man kollar på deltagandet, antalet personer på plats osv.. Enda positiva var väl att polisen inte dök upp under tiden jag var där och att några tappra hjältar ställde upp o körde!
OT så var det den första lkpg-träffen jag var på, var dock bara på träffen i typ 40min då det inte fanns så mycket att titta på (fast var vi rätt tidiga, kan vara därför) och det var SJUKT kallt. Men det blir att åka när dom drar igång igen nästa år iaf!
ngn som vet om den där s4an(rätta mig om jag har fel) finns på garaget? en svart, stod mestadels parkerad vid AG's s2 & gick & lät bra som faaasen!.. ngn som vet?
Den bilen i fråga är en audi 90 med duktig med pulver, är ursprungligen ifrån Jönköping men nya ägaren om jag fattat rätt bor i/runt linköping, Vad jag hörde från någon annan så gick tydligen växellådan sönder för honom.
kul kväll rakt igenom som slutade med två avknipsade sviktståls drivaxlar.. men drifta med 4wd va riktigt skoj faktiskt det lär nog bli mer av den varan nästa sommar