Ja men det är ju dubbla spolar på basen, så då blir det ju 1,5Ohm eller 0,37555Ohm. Men du skrev att basarna du ska köpa är begagnade, så då borde det ju redan sitta spolar på dom, vad ligger dom på för impedans?
Får väl göra det jag då! Gillar JBLs basar och med dom så kan du plocka ut rejält med effekt ur steget. Nackdelen dock är att dm tar mer plats och det blir svårare att få till en bra låda till två basar än till en bas.
Får väl göra det jag då! Gillar JBLs basar och med dom så kan du plocka ut rejält med effekt ur steget. Nackdelen dock är att dm tar mer plats och det blir svårare att få till en bra låda till två basar än till en bas.
hehe aa. men du har ingen erfarenhet eller hört på w12orna?
att det tar lite plats gör inget, mått på lådan är redan fixas.. jag är ute efter rejält tryck
jag hade nog inte valt någon av dessa basar jag hade istället tittat på orion hcca 15 basen den med dubbla 2ohm spolar då kan du får ner ditt steg i 1 ohm jag kör själv med den fast tio tum i min bil och den basar på något så ini helvete
jag hade nog inte valt någon av dessa basar jag hade istället tittat på orion hcca 15 basen den med dubbla 2ohm spolar då kan du får ner ditt steg i 1 ohm jag kör själv med den fast tio tum i min bil och den basar på något så ini helvete
aa jo HCCA vet jag spelar riktigt bra. lyssnade på 2st 15"are igår. men jag tänker inte BARA ha djupbas utan ska spela "all around"