13 december 2009
Trådstartare
Tjena!
Det har varit riktigt dött här nu och det beror nog mest på att jag har tappat lusten helt nu men eftersom jag har sagt till alla jag känner att bilen ska vara besiktigad innan nyår så tänkte jag att det är nog fan bäst att jag sätter fart!
Sagt och gjort, körde och hämtade en svets och kulle svetsa det sista. Men sen när man ligger under bilen så upptäcker jag att det är mer hål Gaaah vad jag hatar rost!
Och iaf det va 4 minusgrader ute och där ligger jag i ett oisolerat garage. tror ni jag stannade kvar?
Nej det gjorde jag inte
Men iaf det som behövs göras nu är att jag måste ta bort bakvagnen, stötdämpare, avgasrör och ja det mesta för att komma att att svesta så att det blir riktigt gjort så dom inte har nått att klaga på på besiktningen ang detta.
Och på grund av detta så vet jag inte om den kommer att vara besiktigad innan nyår men jag ska göra mitt bästa har juh snart lov från skolan då hinner man med lite mer kanske om det inte kommer massa annat i vägen.
Och denna veckan som kommer nu så ska jag ta bort bakvagn och allt det sedan ska jag fixa mer plåt från skolan och klippa till och bocka det så det bara är att svetsa dit det sen nästa helg!
Så för er som började undra om ja lagt ner så har jag inte det
Men det är så här det ligger till just nu iaf!
Och det är även klart invändigt nu slänger upp en bild på hur det ser ut där nu.Som det ser ut invändigt nu.
Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!