Här har vi då projektet med min Volvo 855 GLT från 1993. Bilen köptes för en väldigt liten summa pengar för att bli en simpel övningskörningsbil. Detta spårade dock ur rätt omedelbart då bilen bara vart finare och finare. Och nu... Visa mer
Asså va fan... Jag trodde du hade nått gränsen för vad man kunde göra med en gammal bil för att få den i bra skick. Men nu har det fan spårat ur mer än någonsin. FORTSÄTT så här.
Ser grymt bra ut!! Måste bara få ställa en dum fråga...nu när ni tagit bort en balk, påverkar inte det tak-konstruktionen negativt, tänkte på säkerheten och så?
Ser grymt bra ut!! Måste bara få ställa en dum fråga...nu när ni tagit bort en balk, påverkar inte det tak-konstruktionen negativt, tänkte på säkerheten och så?
MVH
Tack! Det tror jag knappast. Denna balk saknas på bilar med taklucka. Volvo är ju kända för sin säkerhet, tror inte det är något dem tummar på Sen tror jag även luckan i sig förstärker upp det hela
Jimpstyle skrev:
borde det inte gå att flytta bak balken lite bara så takluckan går fritt?
Kasetten som luckan löper i går väldigt långt bak så det finns helt enkelt ingen plats för den