Här har vi då projektet med min Volvo 855 GLT från 1993. Bilen köptes för en väldigt liten summa pengar för att bli en simpel övningskörningsbil. Detta spårade dock ur rätt omedelbart då bilen bara vart finare och finare. Och nu... Visa mer
Haha ja det verkar inte bättre Smutt om båda skickar en varsin. Då kan jag sätta ena kameran inne i bilen och den andra på underredet. Fast det vågar man ju inte med andras prylar
Haha ja det verkar inte bättre Smutt om båda skickar en varsin. Då kan jag sätta ena kameran inne i bilen och den andra på underredet. Fast det vågar man ju inte med andras prylar
Eftersom alternativet att hålla kameran i handen inte verkar finnas, börjar jag undra om du slitit med bilen så mycket att du förlorat både armar och kanske ben?
Eftersom alternativet att hålla kameran i handen inte verkar finnas, börjar jag undra om du slitit med bilen så mycket att du förlorat både armar och kanske ben?
Inte långt ifrån! Nej men det var mest för att göra det diskret. Så att man slipper gnäll om att man inte får filma utan tillstånd osv osv. Men visst kan jag filma med mina vackra händer om det är så!
Inte långt ifrån! Nej men det var mest för att göra det diskret. Så att man slipper gnäll om att man inte får filma utan tillstånd osv osv. Men visst kan jag filma med mina vackra händer om det är så!
Säger de till har man i alla fall försökt? Nej nu ska jag inte vara jobbig. Du har varit oerhört duktig med att fixa till denna bilen, att klicka in på sida ett nu och förstå att det handlar om samma bil du köpte av Oskar är inte lätt att förstå.
Dom kommer ju ringa SVT/TV4 när du rullar in med den
Precis! "Hörni, ni måste komma hit för ni kommer inte tro vad som just rullade in.."
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Dennis, jag tror jag skapade ett problem åt dig Du får ta med dig 2-3 polare som har bra telefonkamror, och sen filma olika vinklar och klippa ihop det hela
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Fan ta upp telefonen å ring å fråga "får jag filma min besiktning för att bilen är helt ny renoverad" sen får du säker låna kameror av kompisar / följare Hde jag en skulle du få låna den.. Hade fan posta den med retur saker så du slipper lägga ut nått . Denna händelse skulle jag aldrig missa för allt smör i småland . Kom igen nu kommer bli frän berättelse för barnbarnen HAHA
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga.
Don't Drink and Drive det dör för många på vägarna gör som mig visa att du bryr dig :)
slängde iväg ett litet mail med tips om besiktnings problemet till vår stora aktör inom bilsports sverige;)
nedan vad som sändes:
hejsan! nu har vår vän fått ett stort problem, han vågar inte filma sin besiktning av den total renoverade volvon med 40 tusen mil på mätaren.. hoppas ni har möjlighet att fota/filma hans besiktning. kolla in länken: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3360329
mvh kenth
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
slängde iväg ett litet mail med tips om besiktnings problemet till vår stora aktör inom bilsports sverige;)
nedan vad som sändes:
hejsan! nu har vår vän fått ett stort problem, han vågar inte filma sin besiktning av den total renoverade volvon med 40 tusen mil på mätaren.. hoppas ni har möjlighet att fota/filma hans besiktning. kolla in länken: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3360329
nedan vad som sändes:
mvh kenth
Helt rätt!
I agree!
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
nedan vad som sändes:
mvh kenth
Helt rätt!
I agree!
Bra gjort
Senast redigerat av ironscull (9 augusti 2012)
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga.
Don't Drink and Drive det dör för många på vägarna gör som mig visa att du bryr dig :)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Haha jo det hade ju varit skoj. Lite tröök bara om dem gnäller om att man inte har tillstånd etc att filma.... För det har jag ju faktiskt inte Nåja...
Det finns folk som har filmat innan så det ska dom nog inte bryr sig om precis Finns klipp på Tuben så bara filma på för din egen & vår skull