Här har vi då projektet med min Volvo 855 GLT från 1993. Bilen köptes för en väldigt liten summa pengar för att bli en simpel övningskörningsbil. Detta spårade dock ur rätt omedelbart då bilen bara vart finare och finare. Och nu... Visa mer
Haha, ja nu vart det snurrigt! Menar du den på stötfångaren ska den givetvis lackas så den matchar med resten av karosseriet Även dörrlisterna ska få färg på sig...
Haha, ja nu vart det snurrigt! Menar du den på stötfångaren ska den givetvis lackas så den matchar med resten av karosseriet Även dörrlisterna ska få färg på sig...
Beställt en växelspaksdamask från en T5-R nu. Hade ratten också men var lite för dyr! 1700:- för den som undrar Så den borde komma under nästa vecka förhoppningsvis!
Läst nu i ca 4 timmar och 20 min på mobilen.. Jävla härligt projekt och kan inte säga annat än att de kommer bli den finaste 855an sverige har sett.. Prenumerar nu och ser fram emot att kolla dina uppkommande bilder? Med vänlig hälsning, kannebanne
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Men satan så grymt! grattis Dennis, det är du värd!
Tack!!
kannebanne skrev:
Läst nu i ca 4 timmar och 20 min på mobilen.. Jävla härligt projekt och kan inte säga annat än att de kommer bli den finaste 855an sverige har sett.. Prenumerar nu och ser fram emot att kolla dina uppkommande bilder? Med vänlig hälsning, kannebanne