3535
Sök

H

2 788 Inlägg
12 maj 2010
Trevligt projekt smile Ctr:en var riktigt snygg också...Hoppas du kör på fälgarna på föregående sida, riktigt snygga smile Lycka till med allt!

Honda Performance Club
236 Inlägg
12 maj 2010
Trådstartare
drazen_gti skrev:
komme bli snyggt, glöm inte köpa mugen läpp bara wink

tackar tackar big_smile självklart blir det mugen läpp big_smile

hpc: korre
Kör: Civic Type-R FN2

Honda Performance Club
236 Inlägg
12 maj 2010
Trådstartare
PointMan skrev:
18" är inte för stort... wink

Snygg R...

tack så mycket big_smile
ska jag ha 18 så måste jag valsa skärmarna, tog i skärmkanterna. men sen vill jag inte att bilen blir för stötig så blir 17" smile

Honda Performance Club
236 Inlägg
12 maj 2010
Trådstartare
Aidin skrev:
Bra jobbat kourosh! Mycket fin Ctr big_smile

tack gubben big_smile hatar lyktorna dock, facelift lyktorna är ett måste för mig smile

Honda Performance Club
236 Inlägg
12 maj 2010
Trådstartare
_Fredrik skrev:
Trevligt projekt smile Ctr:en var riktigt snygg också...Hoppas du kör på fälgarna på föregående sida, riktigt snygga smile Lycka till med allt!

tack tack gubben smile kul att du gillar den, aa jag ska skaffa de fälgarna smile 17" då.

39 Inlägg
13 maj 2010
Tjena.
Tänkte fråga vart fick du tag i lösa bussningar till din bil?
NICE BYGGE (Y)

Honda Performance Club
236 Inlägg
13 maj 2010
Trådstartare
Hasan skrev:
Tjena.
Tänkte fråga vart fick du tag i lösa bussningar till din bil?
NICE BYGGE (Y)

till delsolen? de va från dalhems, finns andra ställen också men tänk på att bussningarna till trailarmen bak inte följer med i kittet.

382 Inlägg
13 maj 2010
både 17 och 18 sitter fint på ctr! lågt et och breda:D

honda civic ep3 spec.e.d. projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163075
Brett och fett

Honda Performance Club
236 Inlägg
14 maj 2010
Trådstartare
albin_a skrev:
både 17 och 18 sitter fint på ctr! lågt et och breda:D

passa gör det men 17 sitter bäst. sen är det inte mycket oljud från vägen heller. man ska njuta av körningen också, bilen ska inte bara se bra ut wink

407 Inlägg
20 maj 2010
k20 kompressor låter nice....brossan harj u byggt en banbil av en civic med K20 och rbg insug K-pro mm mm ochden rör på sig..

ClubJDM
531 Inlägg
20 maj 2010
Trevligt med ep3 projekt. Lycka till

R1 driver!
5 128 Inlägg
20 maj 2010
Har kollat in här ett par gången innan, och tyckte det va läge att kommentera! Del solen blev grymt fin! Sjukt bra jobbat! smile

Elektiker ;)
403 Inlägg
21 maj 2010
Kanonbra med ett CTR-projekt smile Kommer följas, Säg till när du vill ha lite trimdelar.. Sitter på en del som jag beställde till min i vintras/våras, dock köpte jag ny bil så delarna bara ligger tongue
Lycka till iallafall !
Mvh

Honda Performance Club
236 Inlägg
21 maj 2010
Trådstartare
MrK skrev:
k20 kompressor låter nice....brossan harj u byggt en banbil av en civic med K20 och rbg insug K-pro mm mm ochden rör på sig..

kompressorn är ju drömmen big_smile aa k20 med rbc k-pro och lite till brukar ge ca 230hk, men jag har även funderat på att köra med k24:ans bottendel och då får man runt 300hk big_smile och tänk kompressor på den hahahaha satan då snackar vi om en kraftfull bil men jag kan redan nu meddela att det inte kommer att hända. jag kommer flytta till halmstad och börja plugga snart så jag kommer inte ha råd, tror inte ens jag kommer ha råd med att ha kvar bilen sad

Honda Performance Club
236 Inlägg
21 maj 2010
Trådstartare
WaoW skrev:
Trevligt med ep3 projekt. Lycka till

tack så mycket gubben

Honda Performance Club
236 Inlägg
21 maj 2010
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Har kollat in här ett par gången innan, och tyckte det va läge att kommentera! Del solen blev grymt fin! Sjukt bra jobbat! smile

härligt fan big_smile kul att du tyckte om den smile tack så mycket, alltid lika kul o höra sånt smile

Honda Performance Club
236 Inlägg
21 maj 2010
Trådstartare
Clintan_86 skrev:
Kanonbra med ett CTR-projekt smile Kommer följas, Säg till när du vill ha lite trimdelar.. Sitter på en del som jag beställde till min i vintras/våras, dock köpte jag ny bil så delarna bara ligger tongue
Lycka till iallafall !
Mvh

jag tar nog allt du har bara det är rätt pris smile pm:ar till dig så får vi snacka om det mer.

Honda Performance Club
236 Inlägg
26 maj 2010
Trådstartare
så nu har jag fått hem mina D2 camber kit bak och så beställde jag KW coilisar med big_smile coilisarna kommer imorn.

är på jobbet just nu så jag har inga bilder på delarna men lägger upp bilder så fort jag kommit hem:)

igår hade chefen köpt H&R coilisar så jag monterade de på hans porsche, jobbigt det va att ta bort hans torisions fjäder (stavning?) om ett par dagar så ska jag slänga dit coilisar på polarens bil med. många coilisar denna veckan big_smile

Honda Performance Club
236 Inlägg
26 maj 2010
Trådstartare
här är camberkitten som jag fick hem igår och förhoppningsvis monterar jag de på lördag i samband med montering av coilisarna smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/57964/938340_18h8c6.jpg
D2 Camber kit bak

ClubJDM
531 Inlägg
27 maj 2010
kommer bli fint med colisar och camberkitet

Sök