tackar slet lite idag åxå å fick problem får inte i sär lådan å motorn 3 bultar e så jävla förstörda tyvär. lådan e bytt engång av nån klåpare. så stog å rev mig i huvudet en stund innan jag valde att JAJA då får väl den hänga med ut åxå så tar jag hand om bulltarna då:P
Liket.
drivning bort. även kardanen
dra bort skiten från motorn så det ej ligger i vägen.
Kaffe!
koppling bort
inte bara jag som slet i dag även linus fick kämpa lite
Och mange så klart:P
Spaken e borta
Jaja det avr allt för i kväll. har inte hunnit hämta motorlyften än så får vänta på den kommer AJa gokväll
Värkar ta fart säg till om du ska sälja downpipen måste ha en som jag kan bygga på när min katt skall bort. Vill gärna få igenom den genom besiktningen sen
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Värkar ta fart säg till om du ska sälja downpipen måste ha en som jag kan bygga på när min katt skall bort. Vill gärna få igenom den genom besiktningen sen
ge mig ett bud bara Jag måste endå bygga ny imed den nya turbon kommer hamna på ett annat ställe å ha en annan fläns:P lika bra bygga nytt från grunden.
För övrigt har inget nytt hänt väntar på motolyften KANSKE får dit den i morn
Kazma Fasen va gott du å jag ska ju köra lite i sommar hoppas jag;)
ge mig ett bud bara Jag måste endå bygga ny imed den nya turbon kommer hamna på ett annat ställe å ha en annan fläns:P lika bra bygga nytt från grunden.
Enkelt att bygga ja men jag har ingen fläns som passar på turbon och meca kunde inte ta hem dom som jag hade beställt har ingen lust o köpa en katt för att få flänsen, ska spara de gamla för att kunna besikta bilen sen
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Enkelt att bygga ja men jag har ingen fläns som passar på turbon och meca kunde inte ta hem dom som jag hade beställt har ingen lust o köpa en katt för att få flänsen, ska spara de gamla för att kunna besikta bilen sen
AH segt min katt var helt förstörd så jag offrade min orginal den är uppslipad till 3 tum ofc. men vill du ha downpipen så fixar vi det bara smälla på racekatt efter den så klarar du bes;)
ingen race katt blir raka rör här med fullflödes ja ja vet jävla miljö bov men jag har inget problem med mer värme här i landet. men pma ett pris förslag tycker inte om att sätta priser själv
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
ingen race katt blir raka rör här med fullflödes ja ja vet jävla miljö bov men jag har inget problem med mer värme här i landet. men pma ett pris förslag tycker inte om att sätta priser själv
haha XD jag sket åxå i katt vi behöver mer värme i vår kalla land ska fundera lite. är dålig på sätta pris på saker man själv bygt XD vet ju bara vad matrialet kosta men ska försöka klura lite då