Alla har åkt hem jag står å funderar på om jag orkar lyfta av växellådan ensam alla ahr åkt hem. Glömde mina kläder hemma så tog en overall vi tar delar från för torka olja XD så ni vet XD
jag Orkade men den va tung
så här sluta det innan jag drog hem
det var allt för i kväll pallade ner bilen och drog hem. hoppas någon tyckte det var spännande:P
guran_man jag kan inte svara på avd som händer jag blev nyligen arbetslös så ahr en ganska pressad budget men så mycket som möjligt ska hända. ju mer desto bättre ska av emd toppen så fort jag får tag på någpot stativ att sätta motorn på Känns jobbigt köpa ett ska se om någon kan låna mig först. får se hur motorn ser ut innuti sen. Jag vet ej om någon är där i morn funderar själv på att ta ledigt får se:P
Nu är frågan ska man kankse försöka plana/porta elelr få i vassare kammar. eller kanske bara byta till sugkammarna som är lite vassare? Behöver lite hjälp av er att välja:P go kväll
plana den INTE mer än vad som behvös för att ta bprt eventuell skevhet, högre komp är Dåligt på turbomotor. Är toppen en bromskloss på audimotorerna mot allat annat du har? matchportat mot packningar är ju aldrig fel ,ett par sugiskammar som är lite vassare är ju bra med
hehe shit du har bytt namn ju ne det har du nog rätt i tror inte det är något fel på toppen i sånnafall mest för få det 100 tätt. frågan är nöjjer jag mig emd sugiskammar? elelr borde jag se om jag kan hitta någon som kan vässa dom lite? vet inte hur långt jag vågar gå:O men mtachporta borde jag ju klara själv ?
Jo räkna med att de kommer se ut som skit under huven om du inte tvättar varje dag du åkt med den, men jag köper syftet med att ha motorn vit till 100%, har själv tänkt tanken många gåner men inser varje gårnga att de jag kommer tvätta motor mer än vad jag kommer få köra med bilen =P
Men om man pallar att hålla motorn och de runt om rena och vita så är de jävligt snyggt... proffsigt på någe vis.. men jisses vilket jobb om man ska köra bilen på gatan nästan varje dag... tänka om igen kanske?? =P
Jo räkna med att de kommer se ut som skit under huven om du inte tvättar varje dag du åkt med den, men jag köper syftet med att ha motorn vit till 100%, har själv tänkt tanken många gåner men inser varje gårnga att de jag kommer tvätta motor mer än vad jag kommer få köra med bilen =P
Men om man pallar att hålla motorn och de runt om rena och vita så är de jävligt snyggt... proffsigt på någe vis.. men jisses vilket jobb om man ska köra bilen på gatan nästan varje dag... tänka om igen kanske?? =P
ne vet avd du menar dock ska batra audin gå på sommarn och inte varje dag tror ja. ska måla den hur som men kanske bäst med svart:P