Samma ställe och samma skyltstorlek.. Ang. storleken så slipper du säkert bekymmer med Haffa och det ser bättre ut om det är dom "riktiga" skyltarna.. fast detta är ju bara min mening såklart. Det är stort sett ingen mening att fråga sånt här eftersom du kommer få såå många olika svar så du kommer nog inte bli så mkt klokare efteråt
Du beställer små regskyltar hos vägverket, dock måste du ha en jävligt bra förklaring varför du måste ha en sådan annars kommer dom neka dig en mindre. Och det är ENDAST om du får den genom VV som det är lagligt.
dekaltrim mycket roligt i reg skylts utbudet, annars e de jävligt snyggt utan skylt, beträffande haffa så kan vem som helst kört på ett rådjur, ja körde iaf me den bortförklarningen i 2 år innan ja fick 600 spänn i böter........
Jag har ansökt om liten skyllt hos VV 2 ggr och dom har nekat mig båda gångerna=/ Jag sa att stora inte fick plats i min kofångare (kjolkittet) då sa de att när man bygger om sin bil ska man bygga så orginalslykt får plats. Så man kan säga att de är istortsätt omöjligt att få liten skyllt.
Samtidigt är de så jävla dumt för typ varje importerad bil får liten skyllt fast de i många fall absolut får plats den stora.. dom kör nog efter sin mall.
O så till din fråga, ofta så förstör skylten bilens linjer, spec om den sitter på själva kofångaren som blir bra mkt snyggare och renare utan en stor vit skylt i mitten. Det är som andra sagt snyggast utan helt men de är de inte värt 600kr i veckan.