3721
Sök

Vad gjorde ni på er 30års dag.

3 182 Inlägg
5 oktober 2009
Trådstartare
snart dags för att fylla 30 och det står helt still i skallen, samtliga i släkten och vänner mm värkar ha jätte stora förväntningar på denna dag på att jag ska slå på stort som jag aldrig brukar göra, för min del räcker det med lite kaffe och en klapp på akeln.

så min fråga till er är hur firade ni den och vad fan ska jag göra.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
5 oktober 2009
pukan2 skrev:
snart dags för att fylla 30 och det står helt still i skallen, samtliga i släkten och vänner mm värkar ha jätte stora förväntningar på denna dag på att jag ska slå på stort som jag aldrig brukar göra, för min del räcker det med lite kaffe och en klapp på akeln.

Åk utomlands, själv wink

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

blacken
5 oktober 2009
pukan2 skrev:

Alla polarna kom hem och väckte mig på morgonen, och började att hälla i mig massor av bärs,brass + en del annat.  Sedan så minns jag inte så mycket mer av den dagen tongue..

got stance?
546 Inlägg
5 oktober 2009
köp en aston

夢の力

59 Inlägg
5 oktober 2009
Blev kidnappad från jobbet av 2st bodybuilding kompisar!!  Blev körd runt hela stan med ögonbindel för att landa på Bowlingkompaniet..där hade alla vänner samlats.. Efter det till hyrd lokal med god mat och massvis med dricka.
Var en bra kväll.. Men det är väldigt många som kommer få en bra mycket jobbigare 30-årsdag än jag fick!!! Hämnden är så jävla ljuv!

3 182 Inlägg
5 oktober 2009
Trådstartare
joonte_ skrev:
köp en aston

nej tack. är nöjd med volvon.

3 182 Inlägg
5 oktober 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
pukan2 skrev:

Åk utomlands, själv wink

skulle va kul om man inte hade en knodd på 19 mån.

3 182 Inlägg
5 oktober 2009
Trådstartare
blacken skrev:
pukan2 skrev:

Alla polarna kom hem och väckte mig på morgonen, och började att hälla i mig massor av bärs,brass + en del annat.  Sedan så minns jag inte så mycket mer av den dagen tongue..

det är då man vet att man har haft kul.

Fisketokig
2 997 Inlägg
5 oktober 2009
Vänta med att fira något tills 50års dagen. När den dagen kommer kan du resonera som så att firade du inte 30 eller 40 så varför börja fira vid 50.

Överskattat med firande. Fyller själv 30 på en onsdag så förhoppningsvis är det bara kliva upp å jobba, hem å äta, kolla lite tv och sova i tid för att orka jobba torsdagen.

Nog för att det är 6år dit men tror inte inställningen till firandet kommer påverkas. smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

DFFL
9 020 Inlägg
5 oktober 2009
Firar man fortfarande födelsedagar då?
Jag har i möjligaste mån undvikit ämnet de senaste tre åren. tongue

EDIT
(Är förövrigt bara 23...)
Senast redigerat av FireTraXX (5 oktober 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

3 182 Inlägg
5 oktober 2009
Trådstartare
jag personligen har aldrig gillat födelsedagar det är mer familjen och vännerna som vill fira en. jag hade hälre mekat med bilen den dagen jag fyller 30 än att sitta och lyssna på gamla minnen.

712 Inlägg
5 oktober 2009
Ja födelsedagar är ett j*vla skit.. Blev själv väckt mitt i natten av jobbarkompisarna som stod på balkongen o härjade. Men kunde ju varit värre ifs

Flickspanare
728 Inlägg
5 oktober 2009
Vågar ej spekulera i det..

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
6 oktober 2009
Är också rätt anti födelsedagar, men fyller man 20 eller 30 osv så är det ju roligt att hitta på ngt tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
6 oktober 2009
Hoppas dina vänner använder lite rolig fantasi så inte dagen bara går bort som en grå trist vanlig vardag. Hoppas fan mina polare hittar på ngt när jag fyller 25 annars blir jag fan pissesur

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 oktober 2009
Klart man skall fira, hur roligt är det att sitta hemma själv?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Lagerhjon
178 Inlägg
6 oktober 2009
Är själv ganska ointresserad av att fira mina egna fördelsedagar (andras är roligare) När min 30 årsdag närmade sig så var jag ganska anti, men min dåvarande sambo fick sin vilja igenom och det vart en tillställning med nära och kära i trädgården med grillat kallskuret sallader mm mm. Har för mig att folk tyckte det var ganska trevligt. Själv sprang jag ner och gömde mig i källaren och tittade på fotboll i någon timme.

1 002 Inlägg
6 oktober 2009
FireTraXX skrev:
Firar man fortfarande födelsedagar då?
Jag har i möjligaste mån undvikit ämnet de senaste tre åren. tongue

EDIT
(Är förövrigt bara 23...)

Samma här..

...

1 067 Inlägg
6 oktober 2009
Blev utsläpad till en skjutbana mitt i skogen för att skjuta lerduvor big_smile

Mohahaha var roligt big_smile  Pangade upp lådvis med hagel.

438 Inlägg
6 oktober 2009
Glömde ju låsa dörren så det stegade in en hög med polare med öl i mängder.....
roligt var det då iaf smile

Sök