Fysatan vilket snusk Jag har en idé. montera en sirén som tuta. förslagsvis en utomhus sirén. Det kan ni köpa av mig om ni vill. monterade ner en gammal från en villa idag så
Ja de lyste ju upp jävligt fint mellan garagen kan jag ju lova får väll rulla ner imorn och se om de behövs donatordelar till "320"in
Ja vi behöver lite donator delar micke , så har du nått kul som du vill donera så kom me förslag de kan va från en toaborste till en kontainer till en dator till en fågel till en burk bumps till 15 slavar som slipar bilen plåtren till nått annat kul
Ja de lyste ju upp jävligt fint mellan garagen kan jag ju lova får väll rulla ner imorn och se om de behövs donatordelar till "320"in
Ja vi behöver lite donator delar micke , så har du nått kul som du vill donera så kom me förslag de kan va från en toaborste till en kontainer till en dator till en fågel till en burk bumps till 15 slavar som slipar bilen plåtren till nått annat kul
kan ta med en flaska saltsyra och någon rolig sak jag hitta på loftet i garaget
kan ta med en flaska saltsyra och någon rolig sak jag hitta på loftet i garaget
Bra då finns de lite o göra imorn alltså vad för rolig del hitta du , de får du skriva på msn föresten blir en överraskning för allmänheten