Hurra säger jag! Äntligen kickar kanske någon Lagerbäck, det är värt att missa VM för att bli av med honom!
Han gör säkert sin sista match mot Albanien.
Det kan säkert göra gott med lite nytt blod i leden och bortrensning av spelare som inte borde finnas där längre(Micke Nilsson, Daniel Andersson m fl.)
Hurra säger jag! Äntligen kickar kanske någon Lagerbäck, det är värt att missa VM för att bli av med honom!
Det kan säkert göra gott med lite nytt blod i leden och bortrensning av spelare som inte borde finnas där längre(Micke Nilsson, Daniel Andersson m fl.)
Mikael Nilsson gjorde faktiskt mycket för laget igår... Men det hjälpte ju inte ändå...
Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Mikael Nilsson gjorde faktiskt mycket för laget igår... Men det hjälpte ju inte ändå...
Mycket var ju att ta i, han lyckades inte göra bort sig och var kanske inte sveriges sämsta spelare denna kväll och det måste anses vara bra för att vara Micke Nilsson
Jag tycker att det är bra med en förändring men tycker ändå att Lagerbäck gjort ett bra jobb, hans största problem har ju varit hans förmåga att förändra sig och alltid kört på "säkra kort" sen att han alltid väntar tills sista stund innan han gör byten mm