4301
Sök

Billiga ändrör?

407 Inlägg
9 maj 2006
Trådstartare
Jag undrar bara om någon vet en bra sida där man kan beställa ett billigt ändrör? Det jag är ute efter är bara ett billigt så kallat "styling ändrör"... Kan väll nämnas också att inpassningen måste minst vara 60mm på ändröret

306 Inlägg
9 maj 2006
Biltema! Där köpte jag mitt fast det bara ligger hemma wink

En motor utan överladdning suger.
www.madracing.se

407 Inlägg
9 maj 2006
Trådstartare
Jo jag har varit inne där men tänkte om det fanns några fler ställen som säljer. De har la 4 sammanlagt som tar rör över 60mm men två av dem har en otroligt ful fästanordning som syns väldigt bra. Man vill ju inte att det ska synas att det är fejkat utan det ska se ut som ett riktigt muskelpaket:)

12 Inlägg
11 december 2006
Tänkte fråga en sak, hur fasiken mäter man hur stort det som sitter på är, så att det passar. Var precis ute och måttade lite med ett måttband runt röret och fick fram 150mm typ och det snackas om 60 mm :S Fattar inte alls hur det ska funka. Eller mäter jag på fel ställe.. ungefär där det smalnar av.. bakom däcket. Har en helt vanlig 855 och tittade på detta ändrör..

Ändrör Universal Rostfritt RS på www.hova.com under REA.

Vad tror ni som vet? tongue

Yrkesförare
1 073 Inlägg
11 december 2006
Evildoer skrev:
Tänkte fråga en sak, hur fasiken mäter man hur stort det som sitter på är, så att det passar. Var precis ute och måttade lite med ett måttband runt röret och fick fram 150mm typ och det snackas om 60 mm :S Fattar inte alls hur det ska funka. Eller mäter jag på fel ställe.. ungefär där det smalnar av.. bakom däcket. Har en helt vanlig 855 och tittade på detta ändrör..

Ändrör Universal Rostfritt RS på www.hova.com under REA.

Vad tror ni som vet? tongue

Mät diametern på röret!

12 Inlägg
11 december 2006
Just ja.. doh! Då måste jag plocka av det ändrör som sitter på nu först och mäta alltså.. (?)

1 161 Inlägg
11 december 2006
Evildoer skrev:
Just ja.. doh! Då måste jag plocka av det ändrör som sitter på nu först och mäta alltså.. (?)

ja de eller ta ett skjutmått o mäta me de går lika bra de..

Sök