Har tappat lite motivation pga av kylan o det dåliga vädret, så är det mörkt när man kommer hem, så lite halvjobbigt att hålla på, men har nästan klätt hatthyllan klart, o fixat lite sånt, börjat slipa ögonlockoch plåten över spridarna.
Vinter skorna på. blivit så jävla halt nu när det snöat o regnat flera dagar, o så nu när man ska åka lite längre resor med. Dom ska lackas vita om ett tag .
dom som sitter bak är helt nya dom andra 2 är sama skick även om dom är 2 sesånger gamla satt på saabe jag hade, o då va de bara framdäcken som va slut när man lekte (A)
nu har jag varit ute o limmat o haft mig i verkstaden, börjar se fint ut nu dock inga bilder, men det kommer nån annan dag iveckan, bara lite skära o limma kvar till det är klart att plasta
o medan man vänta på limmet ska torka så skruvar man med denna motor byte på g till en 110cc manuel motor ist, roligt i vinter
och så klä den spoilern lite för att få bort lite ojämnheter och få lite mer bild på den för att veta hur det blir med kanter och så
och ngt sånt där imorn ska den hållas på plats o se fall vinklar passar och så som dom ska, sen så ska den kläs med plast folie, och sedan plastas om allt går som planerat ^^ Ursäkta kvaliten, taget med mobil kamran =/
precis kommit in från garaget, o varit där nåra tim, skruvat 4-hjling, och pillat med spoilern
titta vad jag fick med mig ut idag
lalala lite pillande med detta
ser ut att kunna bli bra detta men det ska på mera glasfiber, och sen även en de spacel för att jämna ut allt, det kommer ta tid , men bra ska de nog bli
dekalen o hajfenan på plats både posetivt och negativt, hajfenan kom som den skulle, men en del på dakalen kom för långt ner =/ så de blir att göra om =/