tackar blir nog bra när det är klart ^^ har skickat efter en ny text så ja kan montera den rätt senast nästa vecka så denna får sitta kvar sålänge även om den sitter aningen lågt
Nu har ag tagit mig ut i garaget igen o börjat styra med massa. bilen har även varit inne på verkstad för den hade blåst packningen till oljelocket så dom gjorde rent vevhusvent och flamfälla som va helt igen satta =/ har även fixat en del med spoilern nu spackla
syns att det har läckt från oljelocket men det är tätt nu, och bort torkat
o massa mera spacklande förstärkte även spoilern i nere kanten från mitten på fronten till utter sidorna
Så du tvingade ut dig själv i kylan . Nice att du fick lite gjort i alla fall. Kommer bli skitbra detta!
haha, måste ut ibland iaf blie kanske inte på nåra veckor nu, måste skffa mer spackel när ja får lön, o så är det jul o grejer, så får se när de finns tid =/
Nu har det hänt lite saker, ny skylt o skylthållare på plats, kondingen är monterad o kopplad tillfälligt, ska snyggas till en del i bagaget när det finns lite värme ute och dioderna på plats, xenon vita i positionslysena fram, och så bytt nåra till invändigt
mera bilder kommer, de krånglar lite med överföringen med bilder nu =/
ja gör det jo tanken är det, ska troligen totalrenoveras med tiden, men får se lite, de jag vet ska göras iaf är porta motorn, nytt avgasystem med dubbla utblås, så blir det nog lite mera
nu är äntligen ögonlocken färdiga för lack o troligen under nästa vecka så ska det troligen beställas lite saker, som tex en frontspoiler då jag inte har tid eller möjlighet att färdigställa den jag gjort själv, men under sommaren kanske det byggs lite på den, så den läggs åt sidan en stund. .