Hade du ac i bilen? håller på plockar ur motorn i min kärra och undrar hur man ska göra med ac ledningarna när man plockar bort motorn o.s.v. är väl gas med tryck i dom eller?
Grymt projekt för övrigt... mvh mathias
Ja jag har ac, och de är mycket enklare att få ut motorn om du kopplar ifrån ac rören från ac kylarn, men då måste du fylla den igen när du monterar ihop ac:n igen!
Det här ska jag följa Ser bra ut, skulle behöva lyfta ur min motor jag också och renovera men har inge jobb så jag får köra som det är ett tag till för så illa är det inte än så hehe..
Länge sen de va nån uppdate här nu... Har inte hänt så mycket mer heller, men nu har ja börjart att plocka ner alla detaljer och grejer som ska göras iordning och lackeras, sen läre ja få pengar och köpa alla nya bussningar innan de blir lack också, men motor rummet ska jag ge mig på nu också och för hopppningsvis lacka till helgen
Lådan borta nu, ska man bara få tagi en ny, sen så
Vet inte riktigt hur de ska och inte ska se ut här, men de ser väl inte så himla fint ut tycker jag:P
Gamla lådan då!
gammalt vs nytt uttrampningslager
Lite småplock som ska göras iordning gamla skivor som ska slängas..
Om ja orkar så blir de lite rengöring av subframen imorn och börja göra iordning den lite..
Har börjat putsa lite på insuget också
Allt för nu, och ja hoppas att de blir lite mer gjort snart ..
Fan denna Volvo kommer verkligen få sig ett nytt liv ! Att jag tyckte Mats tog hand om den väldigt väl förr. Men lär säga du tar hant om den mkt bättre bara
Du ska få en sponsor av mig, så du har råd till en växellåda 1900 kr ? Slå till nu på engång bara !
Fan denna Volvo kommer verkligen få sig ett nytt liv ! Att jag tyckte Mats tog hand om den väldigt väl förr. Men lär säga du tar hant om den mkt bättre bara
Du ska få en sponsor av mig, så du har råd till en växellåda 1900 kr ? Slå till nu på engång bara !
Mvh
Tackar så mycket!!
Jaså du, lite bättre pris måste du väl kunna göra eller ingår frakten i de priset så att jag får hem den också då?
Ser bra ut skulle vilja göra iordning mín med men har ingen stans att ha den och sen så styr pengar en hel del.
Tackar! jo jag vet hur de är, pengar är lite problem för mig med då ja bara går i skolan så de tar lite tid att få klart allt, men ja är inte nån som ger upp så lätt