3378
Sök

Någon på gatbilar.se utger sig för att vara mig

5 Inlägg
24 oktober 2009
Trådstartare
Jag brukar inte surfa så mycket på gatbilar.se, men såg idag av en ren slump att en användare där stulit hela min profil ! Han har kopierat mina bilder från garaget.org, och hela min personliga info här. Så han som lagt upp bilder på min bil där och kommenterat där är alltså fejk, är alltså inte jag ! Bara så ni vet.
Har kontaktat en moderator på gatbilar.

EDIT: Nu är hans profil rensad.
Senast redigerat av Mr_COOL (26 oktober 2009)

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
24 oktober 2009
Vem är så jävla dum att man snor någon annans bilder och utger sig för att vara någon annan... säkert någon fjortis som behöver känna sig bekräftad.

Man vill ju ha kommentarer efter vad man själv har byggt ellet gjort, vem fan tycker det är kul att få kommentarer på på en bil som man inte ens har att göra med?

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

12 086 Inlägg
24 oktober 2009
Det finns de garanterat många som gör, men kanske inte snor hela konceptet tongue
Men att de snor bilar och säger att de är deras lovar jag att de är många många här.

FreddeK
24 oktober 2009
Vilken idiot, han kunde väl ha valt en identitet med bättre smak=)

underordnad allfixare
696 Inlägg
24 oktober 2009
Mr_COOL skrev:
Jag brukar inte surfa så mycket på gatbilar.se, men såg idag av en ren slump att en användare där stulit hela min profil ! Han har kopierat mina bilder från garaget.org, och hela min info här. Så han som lagt upp bilder på min bil där och kommenterat där är alltså fejk, är alltså inte jag ! Bara så ni vet.

länka? cool

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

5 Inlägg
24 oktober 2009
Trådstartare
LasseMan skrev:
Mr_COOL skrev:
Jag brukar inte surfa så mycket på gatbilar.se, men såg idag av en ren slump att en användare där stulit hela min profil ! Han har kopierat mina bilder från garaget.org, och hela min info här. Så han som lagt upp bilder på min bil där och kommenterat där är alltså fejk, är alltså inte jag ! Bara så ni vet.

länka? cool

Här tex: http://www.gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=8533

Är alltså inte jag som är "volvo850Tpower", utan någon som snott mina bilder och profil, att ha tagit bilderna är väl inte hela världen, många småfjortisar som gör. Men han har ju tagit hela min identitet och skrivit en hel del i forumet sista 3 månaderna, och folk lär ju trott att det varit jag. roll

712 Inlägg
24 oktober 2009
En stalker..!!! yikesyikesyikes

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
25 oktober 2009
Snacka om att inte ha nått liv.. tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Icke gående Hellaflush wannabe
287 Inlägg
25 oktober 2009
Fy f-n va efterblivet! Har sett en hel del sånt på youtube att folk lägger upp filmer på en cool bil och påstår att det är deras egen. Där kan man ju ganska lätt komma undan med det, men hur sjutton tänkte den här killen lol Har du försökt kontakta han personligen?
Senast redigerat av Carlee82 (25 oktober 2009)

Såhär beter sig ryggradslösa kräk! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 884#997884

blacken
25 oktober 2009
Har du ingen polare som kan skriva i det forumet och nagla han där??

underordnad allfixare
696 Inlägg
25 oktober 2009
haha vilken sorglig kille! men det är ju kul läsning o kolla vad han skrivit smile

underordnad allfixare
696 Inlägg
25 oktober 2009
Mr_COOL skrev:
LasseMan skrev:
Mr_COOL skrev:

länka? cool

Här tex: http://www.gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=8533

Är alltså inte jag som är "volvo850Tpower", utan någon som snott mina bilder och profil, att ha tagit bilderna är väl inte hela världen, många småfjortisar som gör. Men han har ju tagit hela min identitet och skrivit en hel del i forumet sista 3 månaderna, och folk lär ju trott att det varit jag. roll

Hade jag varit du hade jag startat en tråd där o hängt ut han som tattare..

918 Inlägg
25 oktober 2009
Vilken (ursäkta språket) k*kskalle som inte har nåt liv, palla att ta bilder från en annan....

558 Inlägg
25 oktober 2009
vem vet det kanske är du som är fejk:O

haha nejdå vilka jävla no lifers de finns

Försöker iaf
12 819 Inlägg
25 oktober 2009
Han verkar ha ändrat sin profil nu iaf tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Saabifierad
2 031 Inlägg
25 oktober 2009
te_wik skrev:
Han verkar ha ändrat sin profil nu iaf tongue

Mvh Tommy

Hehe han har tagit bort i princip allt lol

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

underordnad allfixare
696 Inlägg
26 oktober 2009
Haha det är ju så kul och läsa det han har skrivit  i tråden om vilka som skulle till Vallåkra skrev han "synd de inte blev någon pokal iår!sikta på nästa år nu:)"

Mr_COOL har din bil varit utställd där? isåfall kanske han stod bredvid den och berättade hur han byggt det lol
Senast redigerat av LasseMan (26 oktober 2009)

5 Inlägg
26 oktober 2009
Trådstartare
LasseMan skrev:
Haha det är ju så kul och läsa det han har skrivit  i tråden om vilka som skulle till Vallåkra skrev han "synd de inte blev någon pokal iår!sikta på nästa år nu:)"

Mr_COOL har din bil varit utställd där? isåfall kanske han stod bredvid den och berättade hur han byggt det lol

Haha, ja bilen var utställd på Vallåkra, han kanske tog cred för den där me. tongue
Han hade ju lagt en del jobb på sin sida faktiskt, hade beskurit alla bilder så att garaget.org-loggan nere i hörnet var borta. 

Nu är hans profil rensad iaf, hoppas få hans IP-nr snart med.

Icke gående Hellaflush wannabe
287 Inlägg
26 oktober 2009
Okej bra de. Det vore ju kul å veta vad det är för fjant som ligger baokm detta, Keep us posted!

Såhär beter sig ryggradslösa kräk! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 884#997884

Ointresserad.
936 Inlägg
26 oktober 2009
Förekommer på garaget.org också.

Teabag appreciation club.

Sök