Vem sägar att just TL mäter rätt tar det gamla mot det nya så skiljer det massa db mellan dom..
Visst nu e det de som används o då e det lika för alla helt rätt,,på 90talet var det ju coustic som gällde hade nån kommit med TL då hade det varit samma snack om det.....
Nu e du väldigt nära personangrepp herr jonas,, Här körs det ingen jävla kampanj utan det är ju bara åsikter och det finns defenitvt fler än 2 som har liknade tankar ska du veta o det är INTE bara i kalmar,,alla däremot vågar inte skriva om det.
Sen att du hackade på en kille som åkte till tyskland o tävlade o vann var ju så jävla onödigt men det bar du om ursäkt sen efter nån hade påpekat hur du beter dej skulle jag tro...Det var väl oxå negativ energi för bilstereosporten..
Det e ju bara o gå tillbaka till något/ra år sen vad du höll på med o skrev massa skit på olika forum hur negativt har inte det påverkat på folk o bilstereo tror du ?? du blev tillomed på väg att bli avstäng på vissa forum, sen snyftades o du bad om ursäkt både hit o dit ,,,
Så du drog nog lika mycket ner detta o botten som du påstår att vi här nere gör..
Det ända hela tiden jag har på pekat är ju reglen om som står i termpro's regler som ni ändrat är ju att man ska få ha valfri skiva ( det är det ända jag frågat om hela tiden) då det är lättare att gå upp i högre klasser, det det vekar du inte fatta som jag läste på bilstereoforumet,, man strävar väl efter att bli bättre o komma högre har man en massa prylar som man vet kan prestera mycket då vill man ju kanske inte gå i 129.9 el 139.9
Det är ju bara o läsa i termprotråden som skapades där sägs det ju likadant...
Är ju lika så i dBdrag ju där vill ju alla hitta fler o fler dB inte sant annars e det väl ingen ide o hålla på..
I SQ kanske det är annorlunda har du fått ljudet att bli riktigt bra o du e nöjd o dommarna lika så då ändrar du ju ingenting för då vet ju du att nu e det perfekt..
Jag JA jag har snackat med Tomas i går på telefon om detta i bassrace o lite annat o vad som händer så jag tänker inte yttra mej mer i detta..
Om du givetvis inte kommer med fler påhopp..
over & out
2004 Fiesta: Team dB-Akuten Kicker, Europa 3:a Extreme 1
2006 CRX:Team Soundmadness DigitalDesigns Bassrace/ESPL Unl
www.street-beat.se PB 163.4dB
2011> Nytt märke KoveAudio