kul att se att det är nån mer som vill lägga ner kärlek på den här bilen! är kompis med ägaren för han du köpte den av har varit med och skruvat en hel del på denna bilen, jag som har kopplat ljud mm. skall följas! lycka till
mvh/Eric
Va härligt att du hitta hit.. Tacksam att du följer tråden.. Kanske man kan få lite råd o tips om det skulle köra ihops sig..
Hittade dom här i garaget som jag totalt hade glömt bort... Köpte dom hos mekonomen för nån vecka sen.. Kanske man ska bygga massor av kolfiber i inredningen?? Vad tycker ni om det??
Nä, skit i att he in en massa kolfiber, börjar kännas som uttjatat med kolfiber invändigt då alla gör de numer
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Hittade dom här i garaget som jag totalt hade glömt bort... Köpte dom hos mekonomen för nån vecka sen.. Kanske man ska bygga massor av kolfiber i inredningen?? Vad tycker ni om det??
Nä, skit i att he in en massa kolfiber, börjar kännas som uttjatat med kolfiber invändigt då alla gör de numer
Första personen som jag hört som är trött på kolfiber.. men okej, då bockar en som är emot..
Vad tycker ni andra då..?? Lika trötta på Kolfiber??
<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
Första personen som jag hört som är trött på kolfiber.. men okej, då bockar en som är emot..
Är väl inte trött på allt med kolfiber men nån liten enstaka detalj kan väl va snyggt men tycker ja har sett så många bilar nu på sistonde som har fyllt hela inredningen med kolfiber å så ja börjar tycka att de är roligare att se bilar som är lite mer diskreta när de kommer till inredningen. Men kör på detaljer i kolfiber så kan de bli bra Typ, växelspaksknoppen å såna saker
BTW; du har en av mina absoluta drömbilar Har länge velat haft en svart GT4 CS
Senast redigerat av _night_stalker_ (5 november 2009)
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Har sett din bil i både katrineholmsträffen och i SCF finals iår, kan bara säga att jag gillar den skarpt, lätt en av de fetaste celica modellen som bygts, med både prestanda och utseende i ett o samma paket! Ta hand om den!
Är väl inte trött på allt med kolfiber men nån liten enstaka detalj kan väl va snyggt men tycker ja har sett så många bilar nu på sistonde som har fyllt hela inredningen med kolfiber å så ja börjar tycka att de är roligare att se bilar som är lite mer diskreta när de kommer till inredningen. Men kör på detaljer i kolfiber så kan de bli bra Typ, växelspaksknoppen å såna saker
BTW; du har en av mina absoluta drömbilar Har länge velat haft en svart GT4 CS
Tur att inte polarn hann lägga upp en anonns på bilen innan jag köpte den.. Då vet vi vem som hade köpt den annars.. hehe.. Det är utan tvekan min drömbil också.. speciellt i svart..
Jag kom o tänkta på att det går ju att flocka också.. Det ger också en racing känsla som jag vill få till..
Har sett din bil i både katrineholmsträffen och i SCF finals iår, kan bara säga att jag gillar den skarpt, lätt en av de fetaste celica modellen som bygts, med både prestanda och utseende i ett o samma paket! Ta hand om den!
Tack som fan för så trevlig feedback.. Kommer verkligen att ta hand om den..
Mvh
Det va ett tag sen jag uppdaterade projektet. Har inte varit i garaget på ett tag och inte heller pillat på bilen än.. Har beställt lite kevlar för inredningen.. Tänkte att det kanske lite roligare med Kevlar än kolfiber..
Min gode vän Qpon här på garaget har massvis med KEVLAR i sin extrema bil.. Han körde på orange färgat, jag har beställt rött så det matchar med de röda detaljerna jag har utvändigt..
Vad tycker ni?? Coolt va??
Fler updates kommer till helgen..
mvh
sjukt kul med sådana här projekt Celica har en speciell plats i mitt hjärta då det var min första bil (en -87:a ) Lycka till och keep up the good work, kommer garanterat följas
You haven't lived until you found something worth dying for!
sjukt kul med sådana här projekt Celica har en speciell plats i mitt hjärta då det var min första bil (en -87:a ) Lycka till och keep up the good work, kommer garanterat följas
Tack så mkt!! Börjar märka av kärleken som finns till Celica modellen.. Jättekul att det finns många här på garaget..